Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh minka puskan nain tanaan rehottavan eraan aidin bikineista. Posliini ei tarvitse olla, mutta kylla nivuset sietaisi siistia karvasta.

Vierailija
22.03.2008 |

Tai jos siistiminen ei kiinnosta, niin käyttäkää vähintäänkin bokserimallisia housuja. Kiitos!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole koskaan nähnyt minkäänlaista puskaa, vain siitä syystä, että en ole katsonut, ei kiinnosta.

Vierailija
2/23 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kaikkien puskien rehottaa rehottaa vaan... lalllallaaaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 4, jolla siistitty

Vierailija
4/23 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos puska inhottaa, voit hyvin ajella omasi pois. jätä kuitenkin minun puskani rauhaan tai tule sanomaan suoraan päin naamaa ajatuksesi. katsotaan sitten kuka sanoo huh huh.

Vierailija
5/23 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoja ne vaan on, hyvinkin luonnollinen asia. Ja juu, itse siistin kyllä eli oma lehmä ei ole ojassa.

Vierailija
6/23 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on jotain alkunaisellista kateutta ja kilpailua kun naapurin emännällä puska terhakkaasti pörhöllään :)

Vierailija
7/23 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. mies

Vierailija
8/23 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen mies av-mammeli palstalla ;)

Vierailija
9/23 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen karvamäärän rinnalla minä olen karvattomampi, vaikka pillunkarvat kasvaa reisille asti. Vai sekö siinä häiritseekin, tulee mun sukupuolielimeni silmille?

Vierailija
10/23 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain viitsi ajella sitä pusikkoa vähän siistimmäksi. Mun mies ei nuole jos on karvoja, koska saa niitä karvoja hampaiden väliin. Eikö teidän miehet anna suuseksiä, ja jos antaa niin sinne pusikon keskellekö niiden pitää raivata tie... :)

Vierailija
11/23 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako tukan jättää?

Minulla on kyllä läskimaha ja selluperse, että taitaa joku valvoja poistaa jo ovelta, etten pääse sinne altaalle asti muita inhottamaan.

Vierailija
12/23 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei vain viitsi ajella sitä pusikkoa vähän siistimmäksi. Mun mies ei nuole jos on karvoja, koska saa niitä karvoja hampaiden väliin. Eikö teidän miehet anna suuseksiä, ja jos antaa niin sinne pusikon keskellekö niiden pitää raivata tie... :)

iso pusikko, niin sen saa taitettua käsin pois pyhimmän päältä, ei mulla ainakaan limakalvoilla karvat kasva.

Vierailija
13/23 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuessani Ruotsissa huomasin valtavan eron tähän suomalaiskulttuuriin vaikkapa tässä ihokarvojen poistossakin. Mutta selvemmin vielä vaatetuksen kanssa se ero tulee napurimaahankin.

Vierailija
14/23 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne muutama viinilasi illasen kanssa...

Vierailija
15/23 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-palstan totaalipolarisaatio:ei osata ajatella (paitsi ap!), että pyyntö siistiä itseään tarkoittaisi jotain muuta, kuin pinnallista itsensä alistamista täydellisesti oman kauneuden hoitoon. On olemassa vain ääripäät; kaamea puska tai täysi posliini, eikä kumpikaan ymmärrä toista.

Suurin osa kai meistäkin kuuluu tuohon harmaaseen välimaastoon, joka trimmailee itseään vaihtelevalla menestyksellä ja innolla.. Niin myös minä. Ja silti sellainen reisiä, napaa ja polvia lähestyvä karvoitus on kyllä mielestäni epäesteettistä - ja ainakin olen itse huomannut, että hygieniataso nousee huomattavasti, jos puska on vähän karsittu.

Samoin on täysin posliini jotenkin vähän epäilyttävää..

Vierailija
16/23 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

posliinit on jo out. Nyt on puska muotia ja erilaiset hoitoaineet niihin. Varsinkin Kaliforniassa on tämä jo kovasti huutoa, että kasvatetaan karvat takaisin ja hoidetaan niitä erityishoitoaineilla ja pesuaineilla.

Vierailija
17/23 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin 2,5-vuotiasta uimahallin saunassa ;-)

Mukana oli myös lapsen isoveli 13 v. ;-)

Vierailija
18/23 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kellekkään kuuluu, onko niitä puskia vai ei. Jokainen elää omalla tavallaan, ei tarvitse kaikkia ihmisiä tunkea aina samaan muottiin!!!

Onko ihan pakko kyylätä, annat lapsillesi huonoa esimerkkiä, jos sulla edes lapsia on!

Vierailija
19/23 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on näköjään takuuvarma provoaihe. :)

Vierailija
20/23 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä on näköjään takuuvarma provoaihe. :)

Katsopa vaikka tuota " kolmas lapsi kaksioon" -vedätystä, siitä mallia!