Juhlapaikka mokaili! Korvausehdotus 50 euroa. Tosi reilua!
Mitä juomia oli tarjolla ja pyysikö kukaan mehua?
Kommentit (13)
mainitsemani asiat oli sovittu etukäteen ja kirjattu paperille! Virheensä myönsivät juhlapaikaltakin ja pahoittelivat kovasti, mutta sitten ei ollakaan valmiita hyvittämään mitään! Ottaa päähän!!!!
Ruuasta vähintään 2,5 €/pää = 125 €
piano 100 e
kuuman kylvyn puute 100 €
Eli 350 korvaa yhtään, vaikka ei paljon paskaakaan.
joku ammattilainen voi heitää että 2000 €, itse kun en tiedä kokonaiskustannuksista mitään, korvaus pitäisi tietysti olla jossain suhteessa siihenkin.
satanen olisi kohtuullinen korvaus mielestäni. Jos kerta kaikki ollut paperilla on kyse silkasta huolimattomuudesta!
täydellisyyttä ei ole...100 e on kohtuukorvaus:)
ps onnea hääparille:)
minua harmittaa se pianon puuttuminen. Olipa tosi kiva sanoa sukulaisellemme, että eipä sitä pianoa olekaan. Turhaan näit vaivaa. Sekä vieraille, että seuraavat ohjelmat hypätäänkin yli. Musiikki oli siis pääosassa!
no minusta noin montaa mokaa ei tarvitsisi sattua, jos kaikesta ollaan sovittu! Enkä edes todella ole luonteeltani mikään urputtaja!
Lisäksi sain odottaa korvausehdotusta 3 viikkoa ja nyt olen uutta odotellut viikon. Mutta eivätpä ole saaneet rahojaan ainakaan. Törkeän kallis paikkakin oli!
Nyt alko oikeasti vi***taa!!
Mehun puuttuminen ja paistin laadun epätasaisuus ei niinkään. 100 korvausta sekä mahdollisuus tulla pulahtamaan altaaseen ilmaiseksi sitten, kun lämmitys on päällä.
että KAIKKI pitää itse tarkistaa jos haluaa asiat oikein tehdyksi ja sillä siisti. Joten tilaajan vika ettei ollut VIELÄ KERRAN soittanut edellisenä iltana ja kysynyt ONKO tilaan viety piano koska se oli oikeasti tärkeä.....
Minä olisin tarkistanut.. Minä en luota kehnekään...
täydellisyyttä ei ole...100 e on kohtuukorvaus:)
ps onnea hääparille:)
Kuluttaja on maksanut sovitusti tietystä palvelusta ja sitä ei ole kyetty toimittamaan. Ihan itsestään selvää, että saadaan hyvitystä, Aivan sama, millainen se avioliiton arki tulee olemaan.
On meinaa vaan sen sortin siirrettävä, ettei ihan kätevästi vaihda paikkaa...viritykset ja kaikki...
Näitkö siellä alunperinkään pianoa?
pianoa ollut siellä. Luulisi että se olisi ihan kalustoa eikä mikään siirrettävä asia. En hyväksyisi 50 euron korvausta.
Pianon puuttuminen pahin moka jota ei voi edes rahassa mitata. Luulen että piano ei kuulu vakiovarusteisiin ja se olisi pitänyt omistajan vuokrata ja vuokrakulutus ja kuljetus laskuttaa teiltä mutta asia olisi pitänyt sopia teidän kanssanne.
Ruoan epätasainen laatu kielii ammattitaidottomasta henkilökunnasta. Olisiko ollut niin että paisti loppui kesken ja heittivät jotain muuta lihaa tilalle että edes jotain olisi tarjolla. Joko keittiön laskuvirhe menekistä tai kyseessä suursyömärit.
Mehua olisi voinut joku tarvitsija kysyä koska noin pienen kustannuksen tavarasta kyse. Tässä vaiheessa olisivat huomanneet mokansa.
Tuo kylpy asia kosketti vain teitä kahta ei häävieraitanne, ikävä juttu silti.
Olen keittiömestari ja tehnyt paljon hääruokaa ja suosittelen että hinnan alennus on vähintään 200 € mieluummin enemmän. Ottaisin tuon pianon puuttumisen vielä erityisesti puheeksi ja korostaisin sillä olevan suuren merkityksen.
Yrittäjää en ymmärrä yhtään miksi menee lupaamaan pianon jos sitä ei talosta löydy.
Ruoan menekistä vielä, jos olen tiennyt että vieraissa on paljon urheilijoita varaan ruokaa tavallista enemmän koska vetävät ruokaa aivan mielettömästi tavan tallaajiin verrattuna.
Voit kysyä paikkakuntasi kuluttajaviranomaiselta neuvontaa tähän juttuun.
Juhlapaikka mokaili hääjuhlissamme useammassa kohtaa:
1. Ruokapöydästä puuttui mehu (en itse huomannut, enkä voinut asiaa korjata, eikä viesti minulle asti kulkenut) Tiedän kyllä, että moni olisi mehua mielellään juonut!
2.Piano puuttui, jonka takia ohjelmamme meni täysin pilalle! Olimme pyytäneet sukulaistamme (joka ammattilinen) esittämään pianoesityksen ja säestämään useampia muita musiikkiesityksiä:(
3. Pitopöydän paisti oli kyllä ensimmäisten ruokailijoiden aikaan todella hyvää, mutta viimeisillä ja santsaajilla oli tarjolla lihaa, jota ei olisi samaksi tunnistanut! Hävetti suorastaan.
4. Olimme sopineet, että hääaamuna pääsemme saunaan ja kuumaankylpyyn ulos. Eipä ollutkaan lämminallas päällä!
Ja nyt omistaja ehdotti korvaukseksi 1e/ henkilö menusta. Maksavia vieraita meillä oli 50, joten korvaus olisi kokonaiset 50 euroa!
REILUA! Paljonko mielestänne olisi kohtuullinen korvaus?