Mulla on IHANAT lapset!
Kolme tyttöä, vanhin jo kymmenen. Kaikki ovat todella hyväkäytöksisiä ja nättejä ja fiksuja. Koulumenestys keskiluokkaa, mutta eniten lämmittää heidän luonteensa, todella hyväsydämmisisä lapsia. Leikkivät kiltisti (välillä tietysti riitaakin) keskenään, isompi otta pienempää huonioon jne. Hyvin luonteet sopii keskenään.
Heitä on siis kehunett muutkin, ei vain äidin mielipide. Olen todella ylpeä lapsistani!
Kommentit (8)
Hämmästelenkin usein, miten voivat olla noin ihania!
ihania ja suloisia lapsia ovat:) Vaikkakin välillä raastavat vanhempien hermoja...
he ovat kilttejä, mutta paljon riehutaankin ja tapellaan. Ihailen heidän jatkuvaa uteliaisuuttaan ja positiivisuuttaan.
Eivät suinkaan ole mitään hiljaisia hissukoita, vaan enemmän tällaisia temperamenttisia tulisieluja, mutta hyviä käytöstapoja kyllä osaavat ihan tarpeeksi asti. Keskimmäinen tytär on oikea Pipsa Pippuri, joka tulistuu jo siitä kun häntä katsoo väärällä tavalla. Poika joutuu vähän väliä tappeluihin ja kaikenlaisiin muhin vaikeuksiin kun keksii kaikenmaailman metkuja kuten Vaahteramäen Eemeli aikanaan ja tuon isoimman teini-ikäisen tyttären kanssa on elämä välillä aikamoista vääntöä, mutta silti lapseni ovat IHANIA enkä haluaisi että he olisivat yhtään toisenlaisia :-)
meillä onkin kaksi vilkasta tyttöä,toinen 3,5v ja toinen 1v..kiukuttelevat päivittäin,varsinkin vanhemman kanssa väännetään asiasta,kuin asiasta..pääsiäislomallekin lähdettiin päiväkodista huutaen;)MUTTA silti rakastan heitä aivan ylikaiken,en luopuisi yhdestäkään päivästä lapsieni kanssa!!!Parhaamme mukaan opetetaan käytöstavoille kotona ja kodin ulkopuolellakin:)
Kun on se niin kiltti ja fiksu ja ihmeellinen jne...
Nyt oon oppinut vähän pitämään suuta soukemmalla siinä vaiheessa kun kaverin 4-vuotias kaataa litran mehutölkistä mehut suoraan wc-altaaseen kun lorisee niin kivasti. XD
Mut mulla siis eka ja toistaiseksi ainoa lapsi niin onhan tuo ihmeellinen.
Onneksi on tuo mies jonka kanssa voi sitten kilpaa kehua kun oikein on ylpee olo.
Mulla on kanssa OIKEASTI ihanat lapset, ei mitään " no onhan sillä hirveä tempperamentti ja pieksee pienempiään ja huutaa vittua, mutta äiti rakastaa silti" - tyyppejä. Vaan sellaisia, jotka saa muutkin ihmiset hyvälle tuulelle, ja joita tosi usein pyydetään kylään ja kaiken maailman retkille kaveriperheiden ja kummien yms. kanssa, koska ovat kivoja, leikkivät mukavasti ja uskovat puhetta.
Ja meillä on tosi kivaa perheenä!
ja neljäs tytär syntyy pian.
Olen todella onnellinen ja ylpeä upeista tyttäristäni. Ovat lahjakkaita monilla osa-alueilla, ovat kauniita, ovat reippaita, heillä on jo hyvä tyylitaju, ovat sosiaalisia, ovat pidettyjä. Kaiken kaikkiaan ihan mahtava kolmikko yhdessä ja erikseen ja kohta saamme vielä neljännen !