Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salllisitko miehellesi naispuoliset ystävät? Jotka eivät siis olisi sukulaisia.

Vierailija
22.03.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on useita naispuolisia ystäviä.

Vierailija
2/7 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen pieni taliban-hallinto kotona. Se on uusinta muotia nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin naivat heti kun selän kääntää. Meillä on yhteisiä ystäviä eikä mies saa pitää edes kännykässä toisten naisten numeroita

Vierailija
4/7 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras naispuolinen ystävänsä on sen ex.

Vierailija
5/7 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo totta kai miehelläni on myös naisia kavereina. Mutta naisesta riippuen voisin vähän härmistyä jos mieheni lähtisi esim. leffaan sellaisen " tyttöystävänsä" kanssa joka ei olisi mulle tuttu. Mutta esim. hänen ex joka on myös minun hyvä ystävä saa vapaasti mennä leffaan mieheni kanssa. Mutta jos mies alkaisi puhumaan uudesta työkaveristaan (tytöstä) ja kertoisi että tekevät kahdestaan sitä ja tätä vapaa-ajallaan (jota on muutenkin perheessämme vähän, miehen työvuoroista johtuen) ja laalaalaa niin kyllä mua harmittais että olisin taas lasten kanssa keskenäni ja mies viettää kivaa jonkun toisen, mulle tuntemattoman naisen kanssa... En välttämättä olisi mustasukkainen naisesta vaan olisin mustasukkainen hänen ajastaan...

En tiedä, vaikea asia...

Vierailija
6/7 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harmittaa jos menee naistuttunsa kanssa vaikka katsomaan leffaa tai teatteriesitystä, jonka itsekin haluaisin nähdä. Mutta ei tuo sukupuolesta ole sinänsä kiinni, mieskavereidensa kanssa vaan yleensä tekee asioita, jotka itseäni ei niin kiinnosta (urheilumatsit yms.).

Vierailija
7/7 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joo totta kai miehelläni on myös naisia kavereina. Mutta naisesta riippuen voisin vähän härmistyä jos mieheni lähtisi esim. leffaan sellaisen " tyttöystävänsä" kanssa joka ei olisi mulle tuttu. Mutta esim. hänen ex joka on myös minun hyvä ystävä saa vapaasti mennä leffaan mieheni kanssa. Mutta jos mies alkaisi puhumaan uudesta työkaveristaan (tytöstä) ja kertoisi että tekevät kahdestaan sitä ja tätä vapaa-ajallaan (jota on muutenkin perheessämme vähän, miehen työvuoroista johtuen) ja laalaalaa niin kyllä mua harmittais että olisin taas lasten kanssa keskenäni ja mies viettää kivaa jonkun toisen, mulle tuntemattoman naisen kanssa... En välttämättä olisi mustasukkainen naisesta vaan olisin mustasukkainen hänen ajastaan...

En tiedä, vaikea asia...

En varmaan tykkäisi sen miespuolisistakaan kavereista, jos sellaiset alkaisi yhtäkkiä viedä vapaa-ajan tai olisi muuten epämääräistä puuhailua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme