Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään aikuisten lautapelejä harrastavaa tai kiinnostuneita?

Vierailija
21.03.2008 |

No joo, ehkä tää kellonaika ei ole paras mahdollinen kysellä moista mutta kysellään nyt silti. Itse olen ollut kiinnostunut lautapelaamisesta jo vuoden ja tiedänkin niistä aika paljon. Silti tykkään suht tavallisista marketistakin saatavista aikuisten peleistä. Olisin vailla peliseuraa eli jotakuta pk- seudulla kiinnostaisi tälläinen harrastus niin olisin heti mukana.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pelataan?

Vierailija
2/8 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laajentanut pelimieltymystä strategiapeleihin :) Backgammonia en ole pelannut. On mulla aika paljon myös saksasta tilattuja pelejä mutta siis eivät ole mitään ylivaikeita. Jos nyt jonkinlaista esittelyä tähän laittelen niin itse olen (nainen) 31v ja perheessä 6v tyttö ja mies (joka pelaa joskus mutta ei ole kovin innoissaan...) ja vantaalla asutaan :) Mutta kuten sanoin niin koko pk- seutu käy mulle kunhan joku vaan jakaisi tämän saman harrastuksen/intohimon. Ammattipeliporukoissa tykkäävät aika paljon vaativammista peleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla elellään ja aina olisin valmis pelaamaan jos kaveri vaan löytyisi. Mies kiitettävästi jaksaa pelata, mutta ei silti yhtä innokkaasti. Lempipelejä mm. blokus, catanin uudisasukkaat, carcassone, menoliput, elasund, mexican train, jne. Kaikki pelit melkein menee. Milloin nähdään? :)

Vierailija
4/8 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko sä sähköpostiosoitteen vai laitanko minä? Eiköhän siellä jatketa juttua.. Olisi kiva kuulla vähän jotain enemmän sinusta.

Vierailija
5/8 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24 ja naimisissa. Pelejä olen tykännyt pelata aina ja lapsuudenkodissa pelattiin paljon. Vieläkin kokoonnutaan sisarusten kanssa säännöllisesti pelaamaan.

Ei ole lapsia, takana lapsettomuutta ja siinä syy tällä palstalla hengailuun.

Laita vain mailiosoite, niin jutellaan enemmän :)

Vierailija
6/8 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

metsku @ elisanet . fi

Meilaa sinne mahdollisimman nopeasti :) Ja jos joku muu haluaa lähestyä samalla asialla niin tuohon osoitteeseen sitten vaan.

T. ap

Vierailija
7/8 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä asun liian kaukana.

Vierailija
8/8 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap