Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja treffipalstailuun? Jos niihin kirjautuu sisään niin onko tehtävä myös itsestä profiili?

Vierailija
21.03.2008 |

Mikä treffipalstoista on paras?

Voiko sinne kirjautua useammalla nimimerkillä? (Tämä siksi, että voisimme ystäväni kanssa harjoitella. Minä olen vanha ja huono tietokoneen käyttäjä mutta ystäväni on tietsikan kanssa vielä huonompi.)

Olisi tarkoitus kimpassa harjoitella. Kuulostaa teistä varmaankin tyhmältä mutta me vanhat, eronneet kotiäidit olemme jääneet vähän jälkeen tässä tietokoneosaamisessa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisitteko?

Vierailija
2/19 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffeillä kuin viesteissäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin karhu taitaa olla samalla nimimerkillä ja kuvalla varustettuna match piste comissa.

En panisi.

Vierailija
4/19 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisesta avusta jo etukäteen.

ap

Vierailija
5/19 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin sulle ap ainakin metrin pituisen viestin ja kun painoin " lähetä" -nappia, tuli se kuuluisa " linkittäminen kielletty" juttu.. koko viesti katos taivaan tuuliin.

kiitos vaan aihe vapaa!

Vierailija
6/19 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä treffipalstoista on paras?

Voiko sinne kirjautua useammalla nimimerkillä? (Tämä siksi, että voisimme ystäväni kanssa harjoitella. Minä olen vanha ja huono tietokoneen käyttäjä mutta ystäväni on tietsikan kanssa vielä huonompi.)

Olisi tarkoitus kimpassa harjoitella. Kuulostaa teistä varmaankin tyhmältä mutta me vanhat, eronneet kotiäidit olemme jääneet vähän jälkeen tässä tietokoneosaamisessa.

Suomi24 on varmaan suosituin, sen paremmuudesta en sitten tiedä. Paljon sivusto tökkii, mutta siellä on myös paljon käyttäjiä. Voi kirjautua useammalla nimimerkillä, jos hermot antaa myöden (käyttäjätunnuksen luominen välillä aika tuskaisaa)

Vierailija
7/19 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt monta kertaa samalla tavalla, kun innokkaana ja kiireissään kirjoittaa. Sitten ei enää jaksa kirjoittaa uudestaan sitä samaa litaniaa. :( :(

Jaksaisitko kirjoittaa edes lyhennetyn version?

Kyselee kauniisti,

ap

Vierailija
8/19 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomi 24:lla käyttäjätunnus sama kuin nimimerkki?

Muistaako kukaan?

Jos minulle on käynyt moka joissakin tilanteissa, että käyttäjätunnukseni onkin ollut sama kuin nimimerkki.

ap

Vierailija
9/19 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sähköpostiosoitteessa (suomi24) on sama alku kuin mikä käyttäjätunnuksesi on..

Vierailija
10/19 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi voit tehdä siellä suomi24:ssa mahdollisimman suppean profiilin, niin ei tule kauheasti yhteydenottoja tai mitään, kun et itsestäsi paljoa kerro ja saat harjoitella rauhassa. Sitä voi sitten täydentää ja muokata myöhemminkin. Ja jos joku viestiä laittaa niin ei hätää, niihin ehtii vastaamaan vähän ajan päästäkin, ei tarvitse juuri sillä sekunnilla osata. Se sivusto myös varsinkin iltaisin jumittaa usein kun on niin paljon käyttäjiä, joten älä ihmettele ettei aina onnistu viestien lähetys yms.

Vierailija
11/19 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kirjautumiseen ja hyväksymiseen mennä useita vuorokausia vai onnistuuko mahdollisesti nyt heti?

Meillä molemmilla ovat nyt lapset isiensä luona ja mietimme, että lähdetäänkö nyt hätäpäissään keksimään nimimerkkejä sun muuta jos kirjautumisen virallistaminen kuitenkin kestää vuorokausia.

Vielä kaikkia teitä avustanne kiittäen,

ap ja kollega

Vierailija
12/19 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kiinnitä huomiota ristiriitaisuuksiin. Yleisin on se, että mies ilmoittaa koulutustaustakseen yliopisto/maisteri/tohtori ja vuositulot yli 50 000 mutta profiili vilisee alkeellisia kirjoitusvirheitä. Välimerkkien käyttö on onnetonta tai sitä ei ole ollenkaan, kirjallinen ulosanti muutenkin suppeaa ja täynnä virheitä

- Varo etenkin edellämainitun kaltaisia profiileja, joissa mies väittää olevansa rikas, koulutettu, erityisen komea mutta ei ole laittanut kuvaansa/ kuva on jostain mallitoimiston sivuilta (huomaat kyllä eron poseeraus- ja luonnollisen kuvan välillä) Nämä on poikkeuksetta niitä, joilla ei ole kaikki palikat tallessa.

-Kovin usein myös kuvattomien, niukkasanaisten profiilien taakse kätkeytyy ukkomiehiä jotka hakevat seikkailua.. sinkuksi tms tekeytyneenä.

Summasummarum,

mies jolla on sujuvasanainen profiili, jossa juttua enemmänkin kuin pari sanaa, on parempi tutustumisen kohde kuin niukkasanaiset yksilöt. Itse en ainakaan vielä kertaakaan ole löytänyt näiden parin sanan profiilien takaa yhtäkään normaalia tapausta. Suosittelen ne kiertämään kaukaa. Niin minäkin nykyään teen.

Ai niin. Hyvä vinkki: kannattaa laittaa nimimerkkejä hakuun suomi24:sen hakutoimintoon.. " tapasimme suomi24" -palstalla on juttua pelimiehistä yms sekopäistä, yleensä on mainittu ne nimimerkit tai muut tuntomerkit joista nämä tunnistaa.

Vierailija
13/19 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, että minä en halua itselleni vastauksia. Mutta minun harjoiteltava, jotta pystyn opettamaan ystävääni. En tietenkään halua tietää hänen nimimerkkiään enkä varsinkaan salasanaa.

Minun on ensin käytävä tämä läpi ja opittava niin, että pystyn häntä opettamaan.

Siitä lähti ajatus yhteisestä nimimerkistä mutta taitaa kuitenkin mennä liian hankalksi.

Jospa kuitenkin ensin opettelisin yksin. Varmaan olette jo kyllästyneet näihin lätinöihini.

ap

Vierailija
14/19 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Match piste com.

Vierailija
15/19 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ootteko tavanneet miehiä oikeessa elämässä ja onko ne ollut sellasia kuin netissä kertoivat olevansa jne?

Vierailija
16/19 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon treffaillut sekä hyvännäköisiä miehiä, että sitten niitä " tavallisempia" sen toivossa että löytyis normaali tyyppi mut turhaan..

Kai sieltä helmiäkin löytyy, pitää vaan osata saada ne haaviin jollain konstilla .. tai löytää itse.

Vierailija
17/19 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kertokaa nyt miksi ne k-tunnus ja nikki ei voi olla samoja,onko siitä jotain vaaraa??? nimim. tyhmä etelästä

Vierailija
18/19 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta kertokaa nyt miksi ne k-tunnus ja nikki ei voi olla samoja,onko siitä jotain vaaraa??? nimim. tyhmä etelästä

Mutta ainakin jos ne on erit, niin esim. treffeillä tapaamasi sekopään on vaikemapi hakkeroitua profiiliisi kun käyttis ja nikki on erit.

Vierailija
19/19 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälleen kaikille. Erityisesti vastaajille nro. 3. ja 11.!

Yhdeltätoista tuli hyvä vinkki tarkistaa mahdolliset taustat haun kautta.

" tapasimme suomi24" . Nikkiä voi muuttaa mutta tuntomerkit pysyvät.

Kävin hetki sitten vilkaisemassa tarjontaa ja kyllä aika surkealta vaikuttaa. Varmasti sieltä helmiäkin saattanee löytyä! ;)

Lähden nyt tutustumaan tarkemmin ja kirjautumaan tuohon treffimaailmaan.

Kiitos vielä kaikille avusta ja hyvää pääsiäistä toivotellen,

ap