Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia HOPEISESTA kihlasormuksesta?

Vierailija
21.03.2008 |

Netissä surffaillessa sellaisa löysin mutta mietin että mitenhän ne käytännössä kestää ja tummuuko ne?

Mielipiteitä/Kokemuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta valkokultaisiin ei oikeasti ole varaa. Sellaiset toki ottaisin jos rahaa olisi.

Tuntuu vaan hölmöltä olla menemättä avioon vain siksi että ei ole varaa sormuksiin. Voihan ne sitten myöhemmin korvata vaikka kalliimmilla?

ap

Vierailija
2/23 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tässä vähän hymähtelin sormuksille, jotka ovat kestäneet JO kaksi vuotta - tavoitteenahan kai kaikilla aika paljon pitempi liiton kesto ;-) Mutta jos liiton pituus panee uudistamaan sormuksia, niin silloinhan menee aika mukavasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä mitään kepulikonsteja, joilla halvasta yritetään tehdä kalliimman oloista. Rehellisesti halpa on paljon parempi.

Entäpä jos tilaisitte sepältä taotut rautasormukset? Kestävät, tyylikkäät, uniikit ja ehkä kuitenkin kultaa edullisemmat?

Vierailija
4/23 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia työpajojahan kai jossain tarjotaan. Siinä itse tehdyn idea veisi voiton hopean " halpuuden" ajatuksesta.

Vierailija
5/23 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne tietty uusia, sitten kun rikastuu, mutta minulle nämä alkuperäiset sormukset on yhdet ainoat oikeat. en voisi korvata niitä uusilla kalliimmilla.

Kihlasormustahan ei ole pakko olla, säästäkää sekin raha vihkisormukseen.

Vierailija
6/23 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä epäpuhtaampi, sitä kestävämpi. Tosin eihän niillä karaateilla ole mitään merkitystä.

Mä halusin laadukkaan ja kestävän sormuksen, mulle on merkitystä sillä, että se kestää hyvin sukupolvelta toiselle. Haluan että sormukseni päätyy lapsenlapsille joskus, ja on kiva että se on silloinkin kunnossa.

Vierailija
7/23 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä. :)

Mekään emme tykänneet mistään kullasta, ei meille passaiskaan edes. Vaihtoehtoina oli joko titaanisormukset tai hopea ja päädyimme hopeaan, kun molemmat tykkää. Jäljestäpäin on mietitty, että jos joskus kuluvat " puhki" , niin ehkä ostamme rautaiset tai teräksiset tilalle. Kultaisia ei koskaan. Ei edes valkokultaisia, sillä tämän kokemuksen jälkeen hopea näyttää kauniimmalta kuin yksi valkokultaisista sormuksistani.

Ostakaa teidännäköiset sormukset. On hölmöä nykyään ajatella, että kulta on ainut oikea materiaali. Jos hopea miellyttää, antaa palaa!

Vierailija
8/23 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Köyhä.

Vierailija
9/23 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. kihlasormukset. com/index. php?sivu=hopea

Vierailija
10/23 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laaduissakin on eroja. Jokainen parihan ITSE valitsee sormuksensa, eikä siihen ole muilla sanomista. Kaikille kun ei ne timantit merkitse mitään...

Vierailija
11/23 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita miehesi ostamaan kultaa

Vierailija
12/23 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vaikka kullattu jos et kultaista raaski ostaa.

Vierailija
13/23 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytössä :) Kulumisjuttuja ei näy. Ostettiin tosin laadukasta meksikolaista hopeaa...

Vierailija
14/23 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkokulta ja platina ovat ok, mutta eivät sävyiltään kuitenkaan ihan sitä mitä toivon. Keltakultaista taas en edes harkitse, kullan väri on niin yööök!!! Hopean kestävyys vaan mietityttää...

Vierailija
15/23 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos se tummuu niin hammastahnallahan se kiillottuu. Ei olla kumpikaan mitään koruilla koreilijoita, joten haluttiin yksinkertainen malli joka sopi kummankin tyyliin. Jos ei kestä koko avioliiton aikaa, niin mikäs sen romanttisempaa kuin että liitto kestää kauemmin kuin sormus. Hankitaan sitten uudet jos siltä tuntuu. Avioliitossa on kuitenkin kyse sitoutumisesta, joka näkyy ihan muualla kuin siinä sormuksen hinnassa.

Vierailija
16/23 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormeen pujautettu 2005.

Vierailija
17/23 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olenko väärässä.

Tuntuu hullulta jättää oma oikeusturvansa onnen nojaan vain siksi ettei ole varaa sormuksiin.

Vierailija
18/23 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormuksen valinta oli niin vaikeaa, että päätimme jättää asian sikseen. Ei ole haitannut, yhden ainoan kerran työillallisen jälkeen baaritiskillä kollega tokaisi, että olet sitten jättänyt sormuksen kotiin tänään. Huvitti vähän, en ollut edes tajunnut, että niin voidaan ajatella...

Vierailija
19/23 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vielä tummunut. Itse en pidä yhtään kullasta, siksi hopeinen.

Vierailija
20/23 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut perintölusikoistakin että ne pysyvät parhaassa kunnossa siten että niitä käytetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän