Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni muuttui oudoksi.

Vierailija
20.03.2008 |

Sulkeutuneeksi. En tiedä haluaako hän minusta eroon, toiset asianhaarat kyllä puhuvat vahvasti sitä vastaan.

Olen miettinyt, kysyisinkö siitä häneltä. Vaivaako masennus, riitoja kotona, tms. Hän ei ole näissä asioissa koskaan ollut kovin avoin. Luulen että hän haluaa säilyttää kauniit kulissit. Tai oikeastaan tiedän, hän on aina ollut tarkka sen suhteen, minkä kuvan antaa muille.

Toisaalta tiedän, että jos kysyn aiheetta, loukkaantuu hän verisesti. Ts. kokee kysymyksen arvosteluna henkilökohtaisille ratkaisuilleen.

Jotain pitäisi tehdä, ystävyys on kohta mennyttä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän loukkaantunut sinulle?

Masennuskin voi olla tota- älä hylkää masentunutta...

Vierailija
2/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä asioista on niin vaikea puhua! Olen itsekin ollut masentunut, silloin ystävästäni ei ollut juuri apua, ehkä juuri tuon kulissin säilyttämisen takia.

Tai sitten se puhuminen oli hänestä vielä vaikeampaa. Joka tapauksessa, omasta kokemuksestani tunnistan merkit...

Ystäväni on ihana, mutta samalla myös aika erikoinen ihminen.

Negatiivisessa sävyssä voisi sanoa " vaikea" . Mutta näin ystävänä siis vain erikoinen.

Olen yrittänyt houkutella menoihin, kylään, kaupungille kahville, mutta hän ei halua. tai ehkä lupaa, mutta peruu myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkaantunutkin, syytä en tiedä, ja ainakaan hän ei suoraan käytöksellään anna sellaista ymmärtää.

Tiedän hänen loukkaantuvan helposti, mutta tahallani en ole sellaista aiheuttanut.

Ei tästä taida ottaa tolkkua:(

Vierailija
4/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla tosi väärässäkin.

Vierailija
5/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan oli silloin myös tosi sulkeutunut. En oikein edes muista sitä aikaa hyvin. Vain sen, etten paljoa jaksanut selitellä asiaa muille. Möllötin vain yksin ja kävelin ympäri kaupunkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan