Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOPAINOISET VKO 34

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut pinoa, niin perustin sellaisen.

Mulla vaaka näytti eilen edelleen samaa: 77,5. Pelkään, että ensi viikolla lukema olisi 78 ihan ilman pääsiäistäkin, koska syöminen on enenevässä määrin lähtenyt hanskasta. Olisi taas timeoutin paikka meikäläisellä. Pääsiäisenä on kait vähän pakko herkutella, kun lähdetään anopin notkuvien pöytien ääreen, mutta siitä onkin sitten hyvä lähteä taas hakemaan arkea.

Aurinko ainakin antaa energiaa ja toivottavasti vähentää makeannälkää. Ihania kevätpäiviä ja onnistunutta painonhallintaa tulevalle viikolle!

Vierailija
2/5 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan,

Kirjoittelen tässä toipilaana. Kyllä kunnon vatsatauti hoikentaa kummasti. Paino enää 77,5. Kivahan se on kiirastorstaita ja pitkäperjantaita viettää vessanpöntön kanssa. Enkä mä ois halunnutkaan mitään herkkuja syödä, vaikka niitä valmistelin ja ostin. AI mitä ilmakuivattua kinkkua, tai hyviä juustoja, tai pääsiäiskakkua....

Kyllä sellaiset voittaa istuskelu pöntöllä....

Tylsintä on, kun koko ajan koskee mahaan. Vessailu vielä aikuisella menee, mut tää kipu... en yhtään tykkää, kun virukset oireilee mulla siten, että lihakset, varsinkin selkä, on kipeenä.. En jaksas kipua.

vali vali vali...

Tää antoi mulle konkreettisen tuntuman siihen, millasta on olla pahoinvoivana KOKO AJAN. Siis kauheeta, enkä yhtään ihmettele Neppis sun fiiliksiä. Toivottavasti olet saanut apua kotiin. Yritä vaan jaksaa päivä kerrallaan, yhä vaan.

Hyvä Höyryjyrä, kun havahduit ajoissa, et paino alkaa nousta. Tollainen puoli kiloa on vielä hoidettavissa. Monellehn käy niin, et onkin tullut jo viisi kiloa, ja sit vastaa herää. Siinä on jo tiputtamista 2-3 kk:ksi.... Mä otin kättöön hälytysrajan. Yks työkaveri, joka kanssa laihdutti ja on pitänyt painonsa kurissa, kertoi siitä. Mun hälytysraja on 60 kg. Eli pari kiloa yli nykyisen painon. Jos se 60 kg ylittyy, tiedän, et pitää alkaa hoikentelemaan vähintään kuukauden ajan. Ja sen jälkeen olemaan tarkempana...

Mut parempaa pääsiäistä teille, arvatkaapa, onko mulla taas treffit pöntön kaa, jeeeee........

Maisu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisu, aika ikävää saada mahatauti juuri pääsiäiseksi! Toivottavasti on jo ohi ja perhe jätti jotain tähteitä sinullekin. Se on aika laiha lohtu, että ei päässyt ainakaan " pääsiäiskiloja" kertymään...

Mulle maistui suklaat ja mämmit melkoisen hyvin, mutta toisaalta aurinkoiset päivät on tuoneet tosi energisen olon. Olen käynyt lenkillä taas vähän innokkaammin ja muutenkin tekee mieli tanssia koko ajan. Eiköhän tuo ruokapuolikin tästä tasaannu, kun siirrytään tänään arkipöperöille. Oltiin sukuloimassa pääsiäisenä, joten tähteitä ei onneksi ole!

Onko kukaan muu enää kuulolla?

Vierailija
4/5 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo uskaltautunut puntariin vaikka pääsiäinen menikin melko maltillisesti, ihan kotosalla oltiin ja meillä ei pääsiäistä muutenkaan ihmeemmin vietetä joten ihan perusruokaa syötiin, muutama pääsiäismuna kyllä meni ja mämmiä tuokkonen:) Eilen kävelin 7km lenkin joka piristi kyllä tosi paljon, toi auringonpaiste on niin ihanaa:) Tuntuu että painoa on taas tullut ihan kamalasti, reidet leviää silmissä, ainakin mun silmissä;) No huomenna kauhistellaan sitten sitä:)

Neppikselle jaksuja..muistan kyllä ton tunteen kun päivät oli pelkkää pöntön halailua ja edellisen kokemuksen perusteella osasin jo arvata sen kestävän taas ainakin 3kuukautta mikä ei kyllä lohduttanut silloin yhtään:/ Voimia sulle!

Kurjaa että maisunkin pääsiäinen meni sairastellessa.

Queen rv 24? (sekaisin viikoissa)

Vierailija
5/5 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niiin... Nyt aletaan olla elävien kirjoissa! Taapero ja mies on vielä toipilaita. Mies niin vannoi, ett hänhän on ainut, joka ei tästä taudista sänkyyn kellisty. Nooo, hänellä alkoi tyhjennys sitten vikana meistä kaikista. Eiköhän tää tästä.

Eilen kun oli pääsiäislomasta pari vikaa iltatuntia jäljellä, tein itelleni ihanan juustoleivän ja hyvän italialaisen salaatin... Mussutin yksin kaikessa rauhassa kuistilla ja toivottelin hyvää pääsiäistä itelleni....Muu safka syödään sitten viikolla ihan normaaliruokina onkin sit vähän parempaa....

Hyvä, et teille muille kuuluu mukavampaa, oli sitten pääsiäistä vietetty enemmän tai vähemmän. Mitenkähän Neppis voi? Hu huu?

Noo, huomennahan jo punnitaan, ett tapaamisiin, Maisu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi