Eilen Alkossa nähtyä :(
Nainen maha pystyssä ja lapsi kärryissä osti kossupuollon ja 5 siideriä :(
Kommentit (19)
Tai sitten oli sektio päivä tiedossa ja osti miehelle varpajaisjuomia. Mikä tuossa oli nyt niin surullista? Se että raskaana oleva nainen oli alkossa, vai se että lapsikin oli mukana?
raskaana ollessa alkossa pari kertaa mutta en itselle
Olisitpa soittanut sossutädin paikalle!
tupakat haen lähes aina minä, kun kipasen hakemassa jotain muutakin... joskus kyllä huomaa ihan selvästi paheksuvat katseet...
Mäkin olen lukuisia kertoja käynyt Alkossa, esim isän asialla tai jonkun muun..
TYHMÄT IHMISET ON RAIVOSTUTTAVIA! Ja niitä täällä riittää.. Aaaaargh.
mitkä miehen huonokäytöksiset, ryyppäävät ystävät jättivät käydessään.
ja ostin meidän kotona olevalle vauvalle paketin vaippoja, yhden six-pakin olutta (meille oli tulossa vieraita enkä ollut varma haluavatko he juoda olutta vai viiniä), sekä itselleni kaksi siideriä. Arvatkaa vaan sainko paheksuvia katseita osakseni kun nämä tavarat lastasin lapseni pikkukärrystä siihen kassalle:)? Vain tupakka puuttui:D.
tai vieraille saunakaljoja ja ruokajuomia ostin. Ja nyt kun en enää imetä, ostan kyllä ihan itsellenikin; oli lapsi mukana kauppareissussa tai ei. En ole koskaan ajatellut, että siinä olisi jotain ihmeellistä. Eikä sitä kyllä kukaan mitenkään katsokaan. Aika tavallista täällä meilläpäin, että perheet käy perjantaisin ruokakaupassa JA alkossa kun lapset on haettu päivähoidosta. Kyllä sitä olutta ja viiniä on yhden sun toisen kärryssä, eikä kukaan sitä vahtaa. Ja " täällä meilläpäin" on hyvämaineista Etelä-Helsinkiä, ei mitään juoppolähiötä. Missä ihmeen tuppukylissä te asutte, jos vielä 2000 luvulla ihmetellään alkoholia ostavaa aikuista ihmistä. Katsos kun sen viinipullon korkin saa kiinnikin ruuan - perheen kanssa yhdessä nautitun gourmetillallisen - jälkeen...Ei ole pakko ostaa alkoholia vetääkseen räkäkännit ja hakatakseen lapsiaan.
Ihme jeesustelua!
Kuten jo moni on sanonut, tuskinpa itse niitä kumoaa. Toki sellaisiakin odottajia on, jotka juovat mutta harvemmassa kuitenkin.
mun miehestä ajateltiin kun kävi ostamassa mulle kuukautissuojia??? Kyllä on taas hölmöä ihmetellä jos raskaana oleva ostaa alkoholia.. automaattisestiko se itse ne juo? Tällä ajattelutavalla varmaan miehellänikin on kuukautiset..
Tollaset ihmiset, jotka noin vaan olettelevat asioita, saattavat saada ikäviä sekaannuksia aikaan noin muutenkin, yleensä kun tuohon ominaisuuteen kuuluu vielä suunnattoman suuri tarve juoruta roskaa muista ihmisistä... Ällöttävää ja tyhmää. Antaa todella tyhmän kuvan ihmisestä tollanen.
kun kuulin, etteivät ole auki la.
Listalla on ainakin punaviiniä, olutta ja kuohuviiniä, ehkäpä jotain kirkastakin. Miehellä on isot synttärijuhlat lauantai-iltana.
joku av-mamma näkee sut ja soittaa sossutädit jo Alkon ovelle vastaan!
mutta kun ovat Alkot kiinni silloin, niin pakko mennä ite. Ja tajusin, että pakko ottaa 3-vuotiaskin mukaan, kun jämähdin tänne, enkä ehdikään käydä ostoksilla, ennen kuin pitää hakea esikoinen virikehoidosta.
Saattaapi olla, että joudutaan viettämään pääsiäinen ilman 3-vuotiasta, joka on viety lastenkotiin:(
En olisi todellakaan itselleni edes ostanut.
Tuo taas on täysin typerää alkaa käyttäytyä toisella tavalla vain sen takia, mitä muut EHKÄ ajattelevat.
Piut paut typeryksille. Ajatelkoot, mitä ajattelee.
raskaana ollessani kahdesti alkossa ja join molemmista ostamistani viinipulloista osan! joten nyt selvittäkää heti kuka olen ja mistä kirjoittelen, voitte noutaa tuon kuistilla nukkuvan vauvan heti talteen.
ja kysyi olisinko ehtinyt hänen puolestaan alkoon. Ja olen siis raskaana.
Mutta kai tän aloituksen oli pakko olo provo?
Mikä siinä nyt on ongelmana?