Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä nimestä.

Vierailija
28.11.2008 |

Tyttäremme saa kasteessa nimen Jasmin Elliida. minusta tosi kaunis nimi!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähiönimiä. Tosin Jasmin on vähän parempi kuin Jasmine.

Elliida on vain outo.

Sorry.

Vierailija
2/9 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän kysyttiin mielipidettä ja itse tykkään antaa negatiivista palautetta ystävällisesti. En usko että tämä äiti halusi kuulla ettei nimestä pidetä.

Hellitä nutturaa ja vietä mukava viikonloppu! Terv 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet pahoillasi niin et olisi sanonut mielipidettäsi.. :D

minua ärsyttää muutenkin tämä sanonta "ei millään pahalla mutta.." tuolla lauseella saa oikeuden haukkua toista. Ei millään pahalla numero kaksi mutta olet vitun ruma, miehesikin vihaa sinua

Kakkonen vastasi ihan asiallisesti.

Ja olen samaa mieltä. Keinotekoisen ja vähän juntahtavan kuuloinen nimi.

Vierailija
4/9 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet pahoillasi niin et olisi sanonut mielipidettäsi.. :D

minua ärsyttää muutenkin tämä sanonta "ei millään pahalla mutta.." tuolla lauseella saa oikeuden haukkua toista. Ei millään pahalla numero kaksi mutta olet vitun ruma, miehesikin vihaa sinua

Vierailija
5/9 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa sanoa mielipiteensä nimestä onko kiva vai ei,mutta voi jättää väliin sen että inhoan tätä nimeä jne..

Tyhmä kun laitoin etes tällaisen keskustelunaiheen tänne,sorry. Eihän se nimen valintaamme vaikutakkaan vaikka joku nimeä inhoaa...

ap

Vierailija
6/9 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavahan niitä on miettiä ja makustella ja onhan tässä vielä pari viikkoa aikaa:)

kiitos.

ap

Vierailija
7/9 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos nimi teidän lapselle sopii, niin sitten te laitatte sen nimen :)

Vierailija
8/9 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elliida on minusta outo. Miksei sitten erikseen Elli Iida. Eli Jasmin Elli Iida?

Elliida kuulostaa tekemältä tehdyltä.

Vierailija
9/9 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin Jasmine, joita löytyy todella paljon, muutama tytönkin luokalta.

Minusta nimi kuitenkin in sellainen asia, että itse vanhemmat tietävät, että onko tyttö Jasminen "näköinen". Eli istuuko nimi hänelle.

Itse olen hyvin perinteisten nimien suosija. Itselläni kolme lasta ja joka kerta minulla on ollut joku nimi mietittynä valmiiksi. Stten kun lapsi on syntynyt ja pari kuukautta tutustuttu, niin nimi on jokaisen kohdalla muuttunut.

Toisaalta tuntuu, että nimen päätäminenkin on suhteellisen suuri asia, koska lapsi kantaa koko lopun elämänsä sitä nimeä. Tai no saahan ihminen nimen muuttaa täysi-ikäisenä, mutta aika harva enä silloin sitä osaa muuttaa.

Silti minusta on ihme, jos kysytään mielipiteitä nimestä ja sitten hyväksyt vain tietynlaiset mielipiteet. Tai jos joku sanoo, ettei pidä, niin minusta on nimenomaan kiva, että perustelee sen, että miksi ei pidä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi