Missä asennossa ollaan kosmetogilla, kun tehdään kokobrasilialainen?
Kommentit (20)
Eli käytännössä pari vuotta kouluttautunut teini voi pällistellä mun alapäätäni?!
Pitäisikö sitten olla useita vuosia kouluttautunut katselemaan sun revaa? Varmaan akateeminen tutkinto tarvitaan tähänkin
kun joku pimu tuijottelee synnytysten muokkaamaa hehkeetä vaginaani kun tahdon vaan karvat pois. Kyllä sen naamasta näkee että huvittaa eikä ole oikein alapäiden tuijotteluun sopivia ammatillisessa mielessä..:)
Semmoinen neutraali vaaleanpunainen ovaalinmuotoinen tarra... luulisi onnistuvan.
Kasvaahan niitä siellä häppäreilläkin, miten se teini ne poistaisi, jos ei edes saisi katsoa sinne päin? poistakaa karvanne kotona, jos ette halua revaanne muille esitellä!
sokea karvanpoistaja tai tehdä sitä hommaa säkki päässä ettei se värkki näy.
Poistaa itse karvanne jos ei kelpaa
Jos olisi valta valita, niin kyllä jättäisin brassivahaukset muille.
Ei se kuulkaa ole kiva haistella pesemättömiä lorttuja ja vaikka ei suoraan sinne pällistele, niin kyllä on niin kamalan näköisiä värkkejä ollut että kannattais mielummin pitää se pieni pehko näkösuojana.
Ensinnäkään ei kannata mennä jos ei halua kosmetologille näyttäytyä alapää paljaana. Eikä siellä ole aikaa tuijotella, vaan homma hoidetaan ammattilaisen ottein melko rivakasti.
Alapesu on tärkeää, vähän kuin gynelle menoa ennen. Jos karvat on päässeet pitkiksi, niin sitä pehkoa on hyvä ja saksilla lyhennellä kotona.
Minulla ei tuntunut sekään, koska olen tottunut nyppimään pinseteillä pimppakarvojani. Hinnat 30-60 välillä paikasta riippuen.
kolleega kurkkimaan onko lisää karvoja pyllyreijän vieressä.
Ja tämä on tosi! Tapahtui ulkomailla...
se, että mies ajelee ne partahöylällä huolellisesti ja hellästi. Suosittelen ehdottomasti.
Kävin jotain rv-30 paikkeilla kosmetologilla, ja pyysin ottamaan kaikki karvat pois vahauksella.
Synnytykseenkin menin täysin posliinina, sillä karvan kasvu ihan lopahti silloin. Vasta 2 kk synnytyksestä ilmaantui uudet karvat.
Normaalisti ne kylläkin tulee 3-5 viikon jälkeen. Nyt vahaus tehtiinkin kotona, joten ei nytkään karvoja sitten ole.
Minullakin melkoiset " letut" , ja aina on siellä vahauksessa hyvin mennyt. Ne ammattilaiset osaa kääntää ne huulet nätisti pois edestä tarvittaessa.
Siis ottaako ne ihan kaikki karvat pois häppärit mukaan lukien? Ihanaa! Onko se sokerivaha vai mikä vaha? Vai nypitäänkö ne?
istutaanko siinä reva levällään niinkuin gynellä?