Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkoinen nahkasohva, kannattaako?

Vierailija
19.03.2008 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa suunnilleen olen sitten sellaisella erillisellä nahanpesuaineella käsitellyt. Meillä oli ennen alcantare-kangasta, ja se oli ihan kamala!! Kyllä toi nahkasohva on niin helppo, että ei helpompaa ole. Ja ihan puhtaana sekä siistinä pysynyt, vaikka tosiaan on sekä lapsia että lemmikkejä.

Vierailija
2/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirista en tiedä, mutta meillä on 7 v ja 5 v pojat. Ja valkoiset nahkasovat ovat olleet 10 vuotta.

Nahka on ikääntynyt, mutta mistään ei voi päätellä, että syy on lasten. No, jossain taitaa olla kuulakärkikynän jälki, joka on lähtenyt pois vain 80 prosenttisesti.

Eli vastaukseni on, että kannattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siis ollut valkoiset nahkasohvat aina, kun lapsetkin ovat olleet olemassa.

Minä olen tästä ajasta ollut kotiäitinä 4,5 vuotta. Eli meillä ei todellakaan olla käyty vain kääntymässä.

Vierailija
4/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä laadullakin on väliä.

Vierailija
5/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan silloin kun kissat olivat pentuja tuli niiden kynsistä muutamia pieniä jälkiä sohvaan, mutta niitä nyt olisi tullut mihin sohvaan tahansa, ei se siitä väristä kiinni ole. Punaviiniäkin on kaatunut sohvalle, ja hienosti lähtenyt pois. Itsekin olin monta vuotta kotiäitinä, eli ei meilläkään todellakaan vain käännytä :). Hassua, miten tiukassa jollain on nuo käsitykset. 3

Vierailija
6/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassua etten saisi sanoa sitä ääneen

Vierailija
7/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä nykyiset sohvat maksoivat melkein 10 000e, ja eivät kyllä tosiaan ole menneet mihinkään. Eli jos valkoista sohvaa ostaa niin kannattaa kyllä siihen laatuun satsata. 3

Vierailija
8/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä rikkailla av-mammoilla no hätä

Vierailija
9/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän valkoiset sohvat ovat Natuzzin ja maksoivat silloin 10 vuotta sitten 2000 e. En tiedä tämän hetken hintoja, mutta haluan vain sanoa, että kyllä alle kymppitonninkin saa hyvälaatuista...

Vierailija
10/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sen verran olisi varaakaan, " tuhlaisin" johonkin muuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi