Voi raka! Mista ihmeesta vyotarolleni on ilmestynyt tuollainen PULLATAIKINA? :( Olen aina mieltanyt itseni hoikaksi ja suht timmiksikin, mutta eilen sovituskopissa kohtasin
totuuden. Kun vedin päälleni yläosasta tiukat farkut, niin vyötärön seutu " roikkui" ! :((
Nytkö vanhuus iski lopullisesti?
Mamma 34 v
Kommentit (5)
terveisin entinen farkkupeppu, nykyinen taikinamaha, jättirynnäs ja ryhmypakara 42 vuotta
Aika tekee tepposet, mutta kyllä punttistreeni vähän auttaa, jos jaksaa treenata säännöllisesti (3-4 kertaa viikossa). Sen huomasin jo vähän yli kolmikymppisenä itsekin, että herkutteluun ei enää ole varaa, kaikki jää helpommin vyötärölle :-/ Nuorempana pystyin syömään mitä vaan ilman merkkiäkään läskistä.
Yksi kysymys: ketä varten haluat olla laiha? Eihän kukaan muu kuin sinä ja miehesi edes näe sun paljasta mahaasi, jos et halua... Itse olen sinut muuttuneen kroppani kanssa, pahin kriisi meni n. vuodessa ohi. Nyt ikää on 41v ja tunnen itseni seksikkäämmäksi kuin ikinä :)
kokeile vaikka pilatesta.
Ja eipä ole maailman vakavin asia. ei meidän kaikkien tarvitse olla hoikkia (joskaan ei lihaviakaan). Inhimillisyys ja inhimilliset arvot ne ihmisen kaunistavat.