^^SYYSKUUN Sissit pääsiäisviikon 12 to-pe^^
Kommentit (31)
Menni the siivousapulainen ei ollutkaan niin yhteistyökykyinen kuin oletin ;) Sillain pari metriä kerrallaan imuroiden onnistuin kuitenkin, on tää vaan kamalaa kun ei ole mies paikalla... Vaikka en ihan kädetönkään ole.
Sainpas narsissejakin ruukkuihin ja kerettiin rattailla kärryttelemään ulos, Menni nukahti ja jauhelihakeitto oli juuri sopivasti muhinut - ai että nautin kun sai syödä ulkoilun päätteeksi rauhassa! Ja jälkkäriksi tässä parhaillaan syödään Minjan kanssa rahkaa :D *oioioi*
Vm pääsi sitten loppujen lopuksi hyvillä mielin matkaamaan, kun taudit helpotti, hyvä :)
Mekin lähdetään tien päälle perjantaina, käydään miehen vanhempien luona hieman kauempana.. Tullaan kyllä jo lauantaina takasin, että kerkee muillakin pääsiäisenä kyläilemään ja mies taas sunnuntaina töissä *ärsyttää jo valmiiks*
Ladorada (meniköhän se näin?) Kylläpä oli kakka episodi ;D Menni on melkein tehnyt samat, mutta huomasin ajoissa, onneksi..
Juu, mutta köllähdetään pitkälleen pimun kanssa ennen kuin pikku-pimu heräilee. Niin ja nautimme kiiltävästä kodista ;)
Terveisiä Jumbo tapaamisesta! =)
http://www.aijaa.com/v.php?i=1783764.jpg
Juuri tultiin anopin synttäri kaffeelta, mutta pitihän se pikaisesti tulla lukemaan kuulumiset!
Nyt saunaan, palailen huomenna.
Kuvassa siis oikealta katsoen Olivia, Miko, Aada sekä Luka.
KIITOKSET:Haikarapolska&Olivia,Piiu&Miko ja colis&Luka:)
Oli tosi kiva höpötellä teidän kanssa ja aika kului taas kuin siivillä=oli hyvää seuraa:)
Sitä vois tosiaan tavata joskus ihan mammojen kesken mennä vaikka joku ilta syömään...
Ja toki kaikki kynnelle kykenevät mukaan!
Turvallista matkaa kaikille ketkä pidemmälle lähtevät pääsiäisen viettoon ja kaikille oikein leppoisia pääsiäispäiviä!!
Me lähdetään savon " mualle" huomenna,mutta yritän keretä vielä aamupäivästä käymään ellei oteta konetta mukaan.
Piiu:Ihana kuva ja kaikki niin kivasti juuri kameraan katsovat,hih,ihania vauveleita.Puhuin tänään että pitäisi huutaa huutonetistä kuivauskaappi ja niinpä sieltä löytyikin osta heti sellainen ja hintaa oli 30e!!eli ti meillä on nyt sellainen;)
Mutta nyt meen kattoo g-pisteen.
Aada 0609
Kiitos myös minun puolestani viimeisestä Rakkausvauva&Aada, Piiu&Miko ja Colis&Luka.
Hauska kuva meitin vauveleista, Piiu. Juuri siirsin omani koneelle ja tässä " leikattu" versio samasta tilanteesta :D. Ilmeet on kyllä aikas herkullisia! Tunnelmaan pääsette muut, kun kuvittelette lasten kiljahdukset, mammojen naurun ja huudot " Miko Miko, katse tänne, Aada, mikä hätänä?, Luka, älä hermostu, Olivia kuvittele, että varpaat on täällä näin...hei hei. Wonder why kaikki tuijotti :D.
http://www.aijaa.com/v.php?i=1784221.jpg
Juu, uusiksi taas ja pian. Myöskin ilman vauvoja tapaaminen kiinnostaa.
En ehtinyt pinoa lukea, joten kommentit sikseen ja myöhempään ajankohtaan. Jumbon tapaamisen jälkeen meillä on ollut aika mielenkiintoinen iltapäivä ja ilta. Neiti kieltäytyi syömästä muuta kuin rintaa kotona ja rutiineista poikkeaminen näköjään pisti koko pakan sekaisin. Vallan kiukkuinen, väsynyt ja tarvitseva on ollut. Klo 19.30 sammahti ja hieman levottomasti tuntuu nytkin nukkuvan. Herkkä muutoksille on tämä neiti meillä.
Nyt iltatoimiin ja itsekin nukkumatin maille...
Haikarapolska&Olivia
Oli ihan hirmuisen kiva nähdä teitä taas! =) Pian uusiksi! Ja kyllä, ehdottomasti sitten kesämmällä vaikka sitä terassikierrosta ilman lapsukaisia! Tosi kivat kuvat!!! Luksu oli melkoisen väsynyt kaveri, tämän päivän päikkärit kun olivat vähän risaiset kun oli kaikkea muuta seurattavaa!
Meillä on koneessa tällä hetkellä ihan ihme näyttö, tekstit on osittain ihan minikokoisia, osittain hirveän isoja! Ja mun kirjoituksessakin outoja " välilyöntejä" .
Joten eiköhän tämä mamma painu pehkuihin!
Palataan taas huomenna! Ja jos käy niin etten jostain syystä huomenna ehdi koneelle niin oikein hyvää pääsiäistä kaikille!
Colis ja Luka, huomenna 6kk
Kylla oli ihana kuva teidan treffeista! Kateeksi kay...
Ja askarteluja oli todellakin ihania, kortit ja piirrustukset!
Minulla nytte on kone, joten lupan olla useimmin yhteyksissa. Hyva uutinen on myos, etta paasimme pois Luanista ja muutto siis kohta Pekingiin! Hotellissa viela siihen asti ollaan kun tavarat tanne tulee...
Olen kylla itse jo niin kypsa, etta ei osaa enaa iloita! Nukkumattomuus kai veloitta, oikein huimaa paivisin ja hermostutta kaikki...
Nain myos Ylen sivuilta, etta meidan Ida koira ohjelman nro on 16. tanan siis alkavat uudet jaksot. Kyynelet valuivat kun kuvan nain...
Ukko herasi, mentava...
Ihania kuvia teiän tapaamisesta. Kateeksi käy täälläkin.
Ja Kewa. Ihanaa kun sinulla on nyt kone, jolla voit pitää yhteyttä useammin kun ehdit ja jaksat. Tosi kiva varmaan päästä muuttaan isompaan kaupunkiin. Näet vähän uusia maisemia ja varmaan enempi on myös kauppoja. Jakselehan siellä kaukana.
Eipä tässä asiaa juuri ole. Viime yö meni plörinäksi. Ne hampaat kai taas kiusaa tai sit meillä ollaan taas tulossa kipeäksi.
Ihania kuvia teidän tapaamisesta!
Meillä edelleen nukutaan huonosti ja nyt mietinnän alla lähdetäänkö pääsiäiseksi reissuun. Ehkä kuitenkin lähdemme, minä itse ainakin kaipaisin vähän maisemanvaihtoa.
Risella: totta tuo että meillä täytyy kasvattaa ruokamääriä huimasti ennenkuin unikoulua voi edes harkita. Itse olisin tyytyväinen jos Aapo nukkuisi edes nuo syöttövälit, kuten ennen teki...
Ladoradalla on ollut vähemmän kiva siivoushomma :).
Täällä savossa on -9 pakkasta ja aurinko paistaa! Mukavaa pääsiäistä kaikille sisseille ja ajellaan rauhallisesti!
Juhon mamma ja Aaponen 250907
On varmasti ollut säpinää tapaamisessa!
Adora järjesti äidilleen varsinaisen siivousurakan! Huh huh... Meillä on onneksi vaipat pysyneet paikallaan, mutta puuroa löytyy välillä niin hiuksista kuin korvistakin. Pienet kädet on toisinaan todella nopeat.
Meille ei kuulu sen kummempia. Pääsiäistä odotellaan. Pysytään ihan kotosalla, mitä nyt mummuloissa käydään kyläilemässä. Mukavaa, kun mies on 4 päivää kotona ja osallistuu sitten enemmän lapsen hoitoon. Hyvin on kyllä touhussa mukana työpäivinäkin, en voi valittaa.
Jospa kävisi vielä yhden kahvikupillisen hörppäämässä....
Nyt on talo täynnä touhua. Huomenna aamulla lähdetään siis sinne reissuun ja asuntoautoa pitäisi täyttää... Aika hyvin kuitenkin olen jo onnistunut... En ehtinyt sen paremmin lukea pinoa läpi, mutta selailen sitten kun tulen ja jos illalla on aikaa, niin lukasen sitten. Kurkkaamassa käyn kuitenkin.
Nyt siis takaisin hommiin. Takaisin remmiin palailen viikon päästä lauantaina. Viettäkäähän kaikki oikein mukava ja munarikas pääsiäinen ;D ja kaikki jotka lähtee liikkeelle, niin ajelkaahan varovasti. Niin mekin yritämme. On liian kallis lasti hukattavaksi. Huomenna siis jo kalajoella... Neitillä vain nuha ja yskä... Eetu kunnossa...
Hauskaa pääsiäistä!!!!
vm78 ja Eetuli 0809