Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***AMATSONI ALLIT VK 12***

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tänään 101,7kg, vaan -300g, mutta olen tyytyväinen, kun viikolla on ollut jos jotakin houkutusta..;) Aikapian ollaan alle 100 jo!

Vyötärö viime viikosta -1cm, eli nyt 96cm.

Lantio sama, eli 109cm.

Hyviä tuloksia kaikille toivoen!

AAE

Vierailija
2/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paino tänään 87,7kg eli +300g viime viikosta. Osasin tätä odottaa, vaikka kuntoillu olenkin, mutta syömispuoli ollut vähän kehnompaa..

Eilenkin oltiin kylpylässä koko perhe ja siellä ei ole kuin pizzabaari, joten pizzaa oli syötävä..

Meidän 3,5 kuinenkin tykkäs kovaa kylpylästä ;) 2v poika on varsinainen vesipeto.

Eilen mittasin vyötärön ja lantion, ku aloitin sen kuntosalin. Mulle tehtiin ohjelma, jossa keskityn lähinnä keskivartaloon ja vatsaan.

Yllätyin kyllä kuinka iso vyötärön ja lantion ympärys oli !

Vaikka paino on -1kg vähemmän kuin tätä kuopusta odottaessa, niin oli mulla kapeempi lantio ja vyötärö sentään silloin !

Vyötärö 110cm ja lantio 114cm. Tuo vatsamakkara on kyllä saatava pois, mulla kun on ollu NIIN iso maha raskauksissa ja kamalat raskausarvet.

Pituutta kun on vaan 160cm ja eka lapsi painoi 4100g ja nyt tämä toinen 4440g.

No mutta toivottavasti kk päästä saan jo ilmoitella PALJON pienempiä vyötärön ja lantion mittoja !

jaksamista sairasteluihin ! Meillä ollaan oltu koko syksy ja talvi koko perhe terveitä !

-marica77, joka lähtee nyt koko perheen voimin kävelylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

nopeasti kirjoitan ja nyt samalla kun muistan vastaan, että pyrin liikkumaan 3-5 kertaa viikossa. Ja siitä on tapa eikä enä osaa ollakaan jos ei pääse liikkumaan...ja ennen se tuntui pakkopullalta ;)

Olen myös todella tyytyväinen tähän viikkoon edellisen plussauksen jäljiltä. Paino viime viikolla oli siis 81.1kg ja tänään se oli 79.4kg :)

Yritän etten enään nouse tuon 80kg yläpuolelle..nähtäväksi jää.

Minun ongelmani on myös nuo syömiset..koko ajan tekisi mieli puputtaa jotakin ja vaatii todellista itsekuria etten niin tee. Illat ovat kaikkein vaikeimpia..mutta nyt hymyä huuleen hyvien miinusten jäljiltä :)

Ja Marikalle Tsemppiä seuraavaan viikkoon..plussasinhan minäkin viimeksi ja nyt noin hyvä - tuli tällä kertaa. Ei menetetä malttia :)

Kaikille intoa urheiluun ja tähän koko projektiin!

Toivoo tällä kertaa intoa täynnä oleva Rihanna :))

Vierailija
4/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tässä tulee

Pituus: 166

Aloituspaino: 80 kg 2.1.

Vyötärö: 83

Lantio: 111

2.1. 80

9.1. 78,4

16.1. 76,6

23.1. 75,7

30.1. 74,5

6.2. 73,5

13.2 72.9

20.2 72.3

27.2 71.6

5.3. 71.1

12.3 70.9

19.3 69.9 eli 1 kg pudotusta

Kokonaispudotus: -10.1kg

Jes Jes eli uusi kymmenluku vallattu ja paluuta edelliseen ei ole tällä mammalla:-)

Marica: Älä masennu plussasta vaan uudella innolla taas etiäpäin, vai mitä. Ja jos kerran tiesit, että plussaa voi tulla kun syömiset ollut kehnoja niin ei se varmaan yllättänyt sua mitenkään.

Aae2005: Onnea miinuksesta, siitä se lähtee taas putoamaan kun kuntoilukin on päässyt alulle!

Sitten vaan Meppis, sun lukemia odotellaan jännityksellä.

Vierailija
5/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla sama juttu kun mulla eli vanhaan kymmenlukuun ei ole paluuta:-) Hyvä päätös vai mitä?

Mä olin eilen illalla ihan masentunut kun en ehtinyt paceen, ja juuri tuo tiistain pace on mulle henkireikä ja nyt se jäi väliin, ette tiedä miten paljon se otti päähän, hyvä ettei itku päässyt. Tänään ois normaalisti mulla vapaapäivä liikunnan suhteen, mutta täytyy varmaan lähteä illalla sauvalenkille.

Mites teidän pääsiäinen, tuleeko syötyä paljon pääsiäisherkkuja?

Mun intohimoni on aina ollut Mignon munat, en tiedä uskallanko tänä pääsiäisenä sellaista syödä, katoin eilen kaupassa et siinä yhdessä munassa on lähes 300 kaloria, kauheeta, no ehkä sellaisen jonakin päivänä voi syödä.

Me lähdetään vielä laivalle sunnuntai-illalla, toivottavasti ei siellä ryöstäydy syöminen, yritän olla iisisti sen suhteen.

Vierailija
6/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin töistä kotiin ja hyppäsin puntarille. Tosin tänään ei hurjasti tullut työpaikalla syötyä, kun ruokana muikkuja - INHOAN NIITÄ! Popsin siis perunamuussia kohtuudella, porkkanaraastetta ja näkkäriä...

Aloituspaino: 89 kg

1. viikon jälkeen 86, 8 kg

2. viikon jälkeen 84,6 kg

3.viikon jälkeen 83,6 kg

4.viikon jälkeen 83 kg

5. viikon jälkeen 81,6 kg

6.viikon jälkeen 80,5 kg

7. viikon jälkeen 78,8 kg

8. viikon jälkeen 78,1 kg

9. viikon jälkeen 77,2 kg

10. viikon jälkeen - lomalla (ei tulosta)

11. viikon jälkeen 75,1 kg

12. viikon jälkeen 73,4 kg

Pudotusta viime viikosta 1,7 kg

Kokonaispudotus 15,6 kg

Tässä pudotuksessa ei sitten juurikaan liikuntaa. Mahdoinko lauantaina viimeeksi crossata? Mulla päivät niin sekaisin ja ympäripyöreitä noiden lasten sairastelujen takia. Eilen meinasin crossata, mutta DVD ei pelittänyt, joten se siitä... suutuin ja luovutin senkin liikunnan... annoin itselleni anteeksi kun tiesin että toi paini kuitenkin on aika hyvin laskenut...

Pohjat vedin maanantaina 373 askelta - sairaalareissu silloin! Yleensähän se mittari huitelee 10 000 askeleen luokkaa. No, tämä nyt on mennyt sitten ihan ruuan niukkuuden kanssa kärvistellessä. Tuolla sairaalassa maanantaina en jaksanut edes kanttiiniin raahautua, joten napsin pojalle tarjottuja ruokia... =D... oli muuten tavallisen laihaa ja kaloritonta pöperöä sairaalassa! Kaikki väliajat nuokuin ja nukuin pojan kanssa... hoitajiahan siellä pyöri koko ajan huoneessa...

Saas kattoa miten jatkot... jaksanko pitää tiukkaa linjaa edelleen. Ehkä vähän " liikaa" tippui viikkoa kohden mutta kaipa se tasoittuu tässä...

Rihannalle: (muistanko oikein että plussasit)... siis uutta palkkiota miettimään kun saat jonkin tavoitteen täytettyä!

aae2005: Nyt " punnerrat" sitten sen maagisen 100 kg rikki - alkaa kaksinumeroiset - eikä enää ikinä kolminumeroisiin.... ja kun sen saat ensi viikolla rikki niin esitän sinullekin kysymyksen: MITEN SIIS PALKITSET ITSESI?

Viimeisin itselleni ostettu hemmottelu oli uusi " supernaisellinen" ellei jopa " yltiönaisellinen" käsilaukku! Olen sulaa vahaa kun hiplaan sen pintaa... =D

Vierailija
7/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muille siis hyvä juttu pudotuksista!

Ai niin... olen niin yltiöoptimisti että aion hommata itselleni kesäksi BIKINIT!!! Ja siis tyylitaiturit... minkähän moiset pitäisi hommata? Tosin ajattelin että painon pitää kyllä olla reilusti alle 70 kg ennen kuin tuo palkinto tipahtaa!

Moisia en ole käyttänyt sitten lapsuusvuosien. Moniko teistä aikoo hommata ja onko teillä jo mahdollisesti jo bikinit? Itse olen verhoillut itseni HARMAASEEN kokouimapukuun viime vuodet!

Vierailija
8/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On laihaläski todella vielä remmissä mukana, vaikka pudotustahti onkin hiipumaan päin:(

Tänään vaaka näytti

78.8 kg

eli miinusta 700g.

Kokonaispudotus on nyt 11.2 kg.

Pakko olis taas ryhdistäytyä, mutta kai mulle täytyy tulla kunnon plussat että saan itseäni niskasta kii.

Mutta liikunnasta olen minäkin tullut taas riippuvaiseksi, tänäänkin kävin tunnin juoksemassa. Liian vähän vaan ehtii lenkille, mutta aina kun on tilaisuus. Mulla kun on noi lapset vielä niin pienet ettei niitä voi itsekseen jättää lenkin ajaksi, niin se rajoittaa. Olen miettinyt jotain kotiliikuntahärveliä, mutta olen toistaiseksi tyytynyt jumppailemaan jumppapallolla.

Vierailija
9/21 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän, että mulla on nyt menny vähän pyllylleen tää juttu tällä viikolla.. Mies on talvilomalla ja tämä pääsiäinen (seli seli ;) ). On tullu syötyä ulkona ja herkkuja. Mutta palaan kyllä ruotuun ens vkolla, lupaan sen !

Mä oon muutenkin asettanu itelleni tavoitteeksi 2kg kuukausi, joten ihan tavoitteissa mennään ku helmikuun alussa aloitin ja nyt on jo 4kg pudonnut. Mutta tsemppiä vaatii, ettei nyt enää lähde kipuamaan takas ylöspäin.

Yöllä tunsin itteni kovin flunssaiseksi. Jus ku kerkesin hehkuttaa, että mellä ei kukaan ole ollut kipeenä syksyn eikä talven aikana. Nyt kevääksi sit pukkaa flunssaa ko ??

Kävin kuitenkin aamulla kuntosalilla rehkimässä. Hyvä minä !

No niin, nyt suihkuun ja kotihommien pariin.

-Marica77

Vierailija
10/21 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA kaikille hienoista pudotuksista !

Ihan kateeks käy, ku teillä on noin hyvä itsekuri ja tsemppi päällä.

Vierailija
11/21 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en tajuu et miten sä Meppis teet ton hienon pudotuksen viikko toisensa jälkeen? Siis käsittämätöntä, mutta ihailtavaa ja ihanaa kun joku pystyy tuollaisiin pudotuksiin.

Tosin oon kyllä tyytyväinen omaankin suoritukseeni, ei yhtään plussaviikkoa koko aikana, eikä nolla tulostakaan, taitaa 200 gramman pudotus olla mun tämän " uran" huonoin saavutus.

Mulla tää viikko mennyt kehnosti liikunnan puolesta, viimeksi maanantaina ollut vesijumpassa ja sen jälkeen ei mitään, no täytyy sitä joskus levätäkin...

Nyt Marica yrität ottaa vaan itseäsi niskasta kiinni, niin eiköhän se taas siitä lähde alaspäin:-)

Vierailija
12/21 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten alkaa PIINAPÄIVÄT ruuan suhteen. Jotenkin nämä viikonloput ja pyhät ovat niin herkkuja ja houkutuksia täynnä.

LapaLepalle: Meppis pääsee tavoitteisiin melko tiukan ruokavalion suhteen. Jos minun pitää valita otanko pullan ja kulutanko sen liikunnalla pois niin valitsen - EI PULLAA KIITOS! Jotenkin sillä liikunnalla saa niin vähän aikaan jos sen lisäksi herkuttelee... joten siis nipistän herkuista. En muuten taida olla ottanut montaakaa kahvileipää (pullaa tai kakkua) tämän vuoden puolella... olisinko siis yhden tai kaksi...

Mutta taas napsin kymmenen irtokarkkia ja sen jälkeen STOP niille eli pyrin siis lopettamaan lyhyeen... ennen toki meni kevyesti kertaheitolla yli 500 g ihan vaikka tässä koneen äärellä...

Kaikille siis voimia vastustaa kiusauksia ja jos otatte niin kohtuudella tai herkkupäivätyyliin ja seuraavana päivänä taas tiukalle....

Pääsiäismunat siis jäävät minulta lasten iloksi... mutta tuo suklaa ei olekaan se heikoin lenkki... Huomiseksi lupasin lapsille pannaria... ja se on taas KOMPASTUSKIVENI... ARGGG!!!

Vierailija
13/21 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä muutama pääsiäisherkku on tuhottu, mutta pääosin on mennyt ihan hyvin verratuna edellisiin pääsiäisiin ;).

Liikkunutkin olen ihan kohtalaisesti!Silti aina tuleva punnitus jännittää,

mutta onneksi tässä on vielä muutamat päivät aikaa ottaa tiukka linja ja saada miinusta aikaiseksi!

Mites teillä muilla sujuu?:)

Vierailija
14/21 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ei kauhean hyvin, mutta ei nyt ihan sikahuonostikaan. Itse lankesin tänään hedelmänallekarkkeihin ja tuoreeseen leipään. Jälkimmäistä vetelin kaksin käsin ja PALJON... ei koskaan pitäisi ostaa sitä kaupassa paistettua tuoreleipää. Meni puoli myslileipää ja reikäleipä... ja kaloreita pukkasi takuulla runsaasti. Sain kyllä iltacrossit tehtyä, joten siinä mielessä olo huojentunut.

En kyllä yhtään osaa sanoa, mitä vakaa näyttää. Nyt olo taas jotenkin turpea ja vatsakin pömpöttää... =C

Vierailija
15/21 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt kohtalaisesti, paino sama mitä ollut jo viikon verran eli ihan hyvä niin vaikka olis alaspäinkin saanut mennnä.

Olen kyllä syönyt lasten pieniä ruohomunia joku 15-20 kpl, mutta muuten pysynyt ruodussa.

Kohta ollaan lähdössä Tukholman risteilylle, joten katotaan mitä sitten käy. Yritän kyllä malttaa mieleni ja syödä kohtuudella ja juoda myös, mutta voi olla helpommin sanottu kuin tehty.

Tulen sitten kertomaan miten kävi.

Vierailija
16/21 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meppis: Vielä tällä viikolla ei taida satanen mennä rikki (1,7kg matkaa siihen), kun oli synttärit tuossa, ja niitä tuli juhlittua syömällä ja varsinkin juomalla..;) Mutta sittenkun se sata menee rikki, ensi viikolla varmaan sitten, niin voisin vaikka hankkia uudet farkut, entiset alkaa jo olla vähän löysiä:)

Tämä viikko onkin sitten talvilomaa, ja saa aikaa itselle ja perheelle. On luvattu mukavia ulkoilukelejäkin, jos vaikka pääsisi lenkille asti:)

AAE

Vierailija
17/21 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on mennyt painonpudotuksen suhteen pelkkää alamäkeä... ensinnäkin se miehen lomaviikko oli ennen pääsiäistä. Silloin kyläiltiin ja tehtiin kaikkee kivaa, johon kuului syöminenkin, valitettavasti. Tuossa ennen pääsiäistä sain sitten flunssan ja olen pääsiäisen maannut sohvalla ja sängyllä kuin kuollu lahna ja siis syöny ja syöny.. ei MITÄÄN liikuntaa.

Huomenna alkaa taas normaali arki, kun mies palaa töihin ja tämä rouva aikoo palata ruotuun. No, tulihan tässä ainakin kilo takaisin, mutta eipä nämä kilot ole puolessa vuodessa tullutkaan, vaan on tähän pidemmän aikaa kulunut, joten uutta matoa koukkuun.

Jos nyt kesäksi vielä muutaman kilon sais, niin mahtuis vanhat kesävaatteet päälle, ettei tarvis ostella uusia.

Keskiviikon punnitukseen olen siis tuomassa jälleen plussaa, mutta en aio siitä lannistua. Kun tämän flunssan saisi nujerrettua ja pääsis taas ulkoilemaan ja salille.

Tänään vielä mennään kyläilemään.

-Marica77

Vierailija
18/21 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aae: Joo, on han tuo 1,7 kg liian iso tavoite viikkoa kohden, joten siis jos vaikka tuossa huhtikuun puolella saat rikki ja siihen kyllä yllät, eikös?

---> ne farkut, ne farkut....

Isellä ei myöskään kehumista pääsiäisen suhteen... tuli juhlittua synttäreillä ja herkkuja pöytä piukassa--- > sen jälkeen mun mahassa...

No, nyt todella jännitän keskiviikkoa, tuleeko ekat plussat... vai miten...

Huomisen arkipäivän otan kyllä tiukasti, jos jotain saisin korjattua...siis marica, samassa veneessä ollaan. Mutta nyt se taas lähti crossarit pyörät pyörimään...

Mites muut!

Vierailija
19/21 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi miten mukava lukea että muutkin on langennut pääsiäisherkkuihin. Itse olin kolmepäivää kylässä ja perjantaiaamun punnituksesta tän aamun punnitukseen plus KOLMEkiloa. Mutta kyllä mä herkuttelinkin. Joten taitaa mennä 80 kg rikki, mutta väärään suuntaan, no onneksi kesään on vielä aikaa, ja matka jatkuu.

laihaLÄSKI

Vierailija
20/21 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt tämän laihdutushistorian ensimmäinen plussa pamahtamassa laivamatkan jäljiltä...

Vielä su-aamuna paino oli 6-alkava, mutta tänä aamuna 71.2, joten 1.6 kg tullut plussaa... Vähän jännittää mikä mahtaa olla huomen aamuna, kun on punnituspäivä...

No ei auta kun ottaa itseään niskasta kiinni ja palata ruotuun... No tänä iltana heti rankka sporttipace niin eiköhän se siitä taas lähde etiäpäin.