Tekisikö testin vaiko ei..?
Tilanne se että menkat myöhässä 4 päivää (vasta), mutta tähän asti kierto ollut tod.säännöllinen ja täti on tullut kylään just silloin kun on pitänytkin. Vauvayritystä ei ole vaan kuparikierukka on ehkäisynä. Tiedetään, kuparikierukasta huolimatta saattaa raskautua. En tiedä tekisinkö testin vaiko en ja mikä testi olisi herkkä jos päädyn sitä jo tekemään. Mitä tekisit jos itselläsi olisi tämä tilanne?
Kommentit (3)
ei ole oireita, mutta eipä ollut ekassa raskaudessakaan alussa mitään oireita, vasta joskus vkon 10 paikkeilla alkoi pahoinvointi. Muita oireita ei ollut.
siis piti jatkaa tohon äskeiseen.. että testaile ihmees, eikös kohta melkein viikon o täti myöhäs? (jos laskin oikein) Ei o täti mullekaan tullu kyläileen, nyt on loppunu ne kauheet menkkamaiset kivut jotka oli kun tädin ois pitäny alkaa...kerro sit kuinka meni!
Minulla vähän sama tilanne. Kuparikierukka on, ja raskautumis oireita ollut todella paljon jo ennen kun menkkojen ois pitäny alkaa. Nyt menkat myöhäs kolme päivää, menkkamaisia kipuja kyllä ollut mut mitään ei kuulu. Meillä on kaksi lasta aikaisemmin joten luulisin tunnistavani oireet... Ite oon pari testiä tehny ja negaa näytti mut oon tehny selkeesti liian aikasi...malttamaton kun oon...Lapsi olisi kyllä tervetullut jos mukana salamtkustaja on. Nyt täytyy vain odotella... ja aattelin testata vasta pääsiäisen jälkeen. Muistelin tuossa että aikasemmissa raskauksissa olen testannu vasta kun menkat myöhäs n.viikon. Onko sulla ollu raskaus oireita?