En ymmärrä huutiksessa yhtä juttua sitten millään. Mitä järkeä
on huutaa esim. vaatepakettia sen alkamispäivänä jo 100 euron edestä, jos ei hv:ta ole, korotus on 1 euro ja lähtöhinta 0 euroa. sulkemiseenkin on usein vielä 10 päivää aikaa??
Kertokaa minulle mikä juju siinä oikein on??
Kommentit (8)
ei tarvitse odottaa määräpäivään, tai sen kaveri huutaa sitä eli alkaa korottamaan että joku muukin alkas huutamaan.
Jos asuu helsingissä ja juoksee viikonloppuna aikaisin aamulla kirppiksillä, ostaa merkkivaatteia muutamalla eurolla aika helposti suuriakin määriä, ja toiset jaksaa sitten väkertää niistä paketteja, toiset ostaa vaan omaan käyttöön. Itse en ole ikinä maksanut reiman talvivaatteista yli kymmentä euroa, (takki+housut), ja aina olen löytänyt uudenveroset seuraavalle talvelle. Eli meitä on moneksi.
paketista ja karkoitat kanssahuutajat heti alkumetreillä tehdäksesi selväksi että sun kans on turha huutaa kilpaa, kun olet päättänyt saada sen paketin. TIETENKIN just siks.
Mutta entäs jos sen paketin olisit saanut vaikka 25 eurolla?
Jos on valmis maksamaan jostain 100 e, niin miksei käytä sitä korotusautomaattia? Siitä tulee nopeastikin kilpailijoille selville että joku on valmis maksamaan tuotteesta enemmän kuin he jos jokaisen korotuksen jälkeen automaatti sekunnissa on iskenyt korkeamman tarjouksen.
jos joku haluaa huutaa, huutakoon! jos ei vaikka pääse just sulkeutumispäivänä huutamaan mutta on valmis maksamaan siitä, silloinhan sitä kannattaa huutaa kun koneelle pääsee....
ei hajuakaan mikä se korotusautomaatti on!!!!
köyhät toivoo ettei kukaan huuda että olis mahikset saada se paketti 25e:lla.
jossa käytetyn tavaran hinta nousee käsittämättömän korkeaksi.
" Se nyt vaan on tyhmää maksa liikaa" ;)