Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea shoppailuhimo iski!

Vierailija
18.03.2008 |

Tää on ihan hirveetä ja turhanpäiväistä. Siis rahaa on vähän, eikä pitäisi ostella mitään ylimääräistä.

Mutta silti hirveä ostohimo päällä, pitäis vaan päästä ostelemaan jotain kivaa. Oikeasti en edes tarvitse mitään, mutta silti himottaa käydä shoppailemassa.

Ja kun kerran en lähde ostoksille kauppakeskuksiin, niin hirveä polte on ostella netistä kaikkea " kivaa" .

Tää on kyllä tosi turhamaista ja typerää.

Onko kellään muulla tällaisia hirveitä shoppailuhimoja?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa ei juuri enää ole.. 25e+ 3 kassii pulloi on nytteki rahaa ja seuraava tulee vasta 26.päivä :( Vituttaa kun koskaan ei ole rahaa, sit sitä tulee mentyy shoppaa vikatki rahat jotta ahdistus unohtuis.. kiva kierre kun sit ahistaa enemmän ku on ne viimesetki tuhlannu :(

Vierailija
2/10 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista älytöntä tässä on se että oikeasti, en TARVITSE mitään. Mutta vaan tekis mieli ostella kaikkea kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tein sääsätämisestä himon..ja nyt kilpailen itseni kanssa että kuinka paljon pystyn säästämään rahaa..saan nautintoa katsellessani tiliotetta =) heh pimeetä sekin mut en enää tuhlaile. t:ex shoppailija

Vierailija
4/10 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikeasti himoitset? Onko elämässäsi ongelmia? Monet meistä projisoi " tyhjyyden tunnetta" shoppailuun. Kun ei tiedä, mitä tekisi elämässään, niin täyttää sen shoppailulla. Kokeile käydä " shoppaamassa" kirjastossa. Lainaat hyvän kirjan ja viihdytät itseäsi sillä. Tai vuokraa leffa.

Vierailija
5/10 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä rahalla saa? Ei mitään.

Ei kenkiä lapselle, ei itselle

Ei hyvää kosmetiikkaa, ei vaatetta paljon.

Miten teillä voi olla shoppailuhimo kun ei ole rahaa?

Just tyypillistä köyhäilyä, ostetaan rihkamaa ja krääsää, halpoja vaatteita mitkä kulahtaa pesussa samantien ja kengät menee pilalle kun vähän kastuu. lapsille ostetaan jotain rihkamaleluja, mitkä menee heti rikki ja osia lojuu lattioilla hujan hajan.

Vierailija
6/10 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammu ittes

Vierailija
7/10 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainiin, ei sul ole varaa piippuun

-7-

Vierailija
8/10 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no entäs mun shoppailuholisti kamu...joka on aina ihan rahaton kun ostaa kaikilla rahoillaan pentikkiä marimekkoa ja sisustaa...ja on työtön 1 lapsen kotiäiti...miehen rahoja vaa tuhlaa

Vierailija
9/10 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sä sit shoppailet??vaatteita itselle+vai lapsille?vai meikkejä? sisustat?? olen utelias ku itse olen nii pihi etten ikin paljo mitää ostele....seki on kyl ärsyttävä piirre........

Vierailija
10/10 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

11: lle: shoppailen vaatteita itselle ja lapsille, kaikkea pientä kivaa ja muka tarpeellista.

ja 7:lle tiedoksi, sehän se just on kun ON shoppailuhimo, eikä ole millä shoppailisi. Vaikka mulla on siis hieman enemmän kun 35 e ja palautuspulloja. Mutta kun en tiedä milloin saan taas rahaa, niin pitäisi riittää pidemmällekin ehkä...

Niin, kait mä sitten koitan suunata energiani säästämisen, toivottavasti siitä tulisi himo. Kiitos vinkistä :-)

ap