Äitini piti päivystää että ottaa lapset hoitoon synnytyksen ajaksi.
Viikkoja nyt 38 ja hän ainoa joka ei ole töissä joten pystyy ottamaan vaikka käynnistyis arkena ja keskellä päivää.
Tai siis pystyy ja pystyy. . .
Soitti sitten äsken ihan kännissä että jokos on supistellut jne.
Ei kai auta kun asennoitua siihen että mies jää loppujen lopuksi lasten kanssa ja minä hoidan homman yksin.
On se kumma miten tärkeetä toi viina voi joillekkin olla =(
Kommentit (8)
päiväkotiin synnytyksen ajaksi, jos ei tosiaankaan ole muuta paikkaa. Mutta jos vieras hoitoapu ei kelpaa, niin sitten ei kai tämäkään mahdollisuus passaa.
n yli se menee. Eipä ole sitten viimeisen 4 vuoteen hän matkustellutkaan missään...
koska toinen mummu alkoholisti ja toinen asuu 400 km päässä, eikä voi tulla tai jos tulee, niin kestää. Kaipa meen sitten yksin, vaikka mies itse haluaisi mukaan
Omat vanhempani ovat myös alkoholisteja mutta ryhdistyivät siksi ajaksi kun kuopuksen synnytys lähestyi, olin niin ylpeä heistä kun olivat juomatta sen muutaman viikon ja päivystivät puhelinta. Toki pullo aukesi taas heti kun synnytys oli ohitse emmekä tarvinneet enää hoitoapua, minkäs teet.
Ymmärrän harmituksesi!
Kummia, tuttua, ketään joka olisi vaikka töistä pois tuolloin? Itse olen lupautunut kahdelle perheelle tulevani milloin vain synnytys käynnistyy. Aina se yksi päivä olisi jotenkin mennyt töidenkin suhteen.
Kysy vielä.
Jos synnytys käynnistyy viikonloppuna niin ongelmaa ei ole mutta arki tuottaa vaikeuksia.
Ja kun todennäköisyys arkipäivään osumisella kuitenkin suurempi.
ap
Lapsemme eivät ole juurikaan koskaan olleet hoidossa kenelläkään " ulkopuolisella" sillä olemme aina vuorotelleet menomme mieheni kanssa.
En siis nytkään haluaisi ketään vierasta hoitajaa.
Kyse olikin siis nyt siitä että äitini itse lupautui hoitamaan lapsiani synnytyksen ajan mutta koki sitten juomisen olevan tärkeämpää kuin lupauksen pitäminen.
Ja kohta joku juoksee tietysti muistuttamaan ettei isovanhemmilla ole velvollisuutta hoitaa lastenlapsia.
Ei olekkaan,ei ja sen tähden olemmekin hoitaneet itse omat lapsemme mutta kyllä heilläkin on velollisuus pitää lupauksensa.
ap
ei tulismieleenkään jättää lapsia täysin vieraalle hoitoon!! ei ikinä. tutustuminen ottaa aikansa ja hoitajat laskuttavat joka minuutista joten hoitoapu ei olekkaan ihan köyhien hommaa!!