Lue keskustelun säännöt.
IT-alalla hallinnollisissa tehtävissä olevat/olleet: kysymys teille!
18.03.2008 |
Onko se aina joustoa vain työntekijän puolelta vai oletteko kokeneet että myös te saatte/voitte joustaa työn tekemisessä esim paikan suhteen ja tehdä esim. etätöitä?
Sain työtarjouksen eräästä alan firmasta ja kiinnostaa ihan hirveästi. Mietin vaan olenko sitten sitämyöden työn orja...
Kommentit (2)
Etätyö onnistuu ja on jopa toivottavaa esim pari päivää viikossa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Riippuu varmasti firmasta ja jonkun verran ehkä lähiesimiehestäkin.