Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RV 16, millä kuukauden sairasloma??

Vierailija
18.03.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi saikulle jäisit jos et ole kipeä?

Vierailija
2/6 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tympii ihmiset, jotka käyttävät raskautta tekosyynä sairaslomille. Esim. siskoni ei " pystynyt" töissä olemaan, mutta raksalla kyllä heilui. Raskaus ei ole sairaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täysin eri mieltä, siinä ei kroppa todellakaan ole normaali tasolla, satikka energia ym.

Vierailija
4/6 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi aika paljon saikulla. Siis jos saikkua pidettäisiin vain siksi, että " kroppa ei ole normaalitasolla" ...JOS raskaus aiheuttaa työntekoa oikeasti haittaavia ja estäviä oireita (työstä riippuu tietysti mitkä oireet tällaisiski lasketaan) niin sittenhän sitä saikkua raskauteen vedoten saa. Siis jos raskaus aiheuttaa sellaisia oireita, ettei työntekoon kykene, niin eikun vaan lääkäriin sairaustodistusta hakemaan. Mutta jos ei aiheuta, ei ole mitään syytä saikullekaan, vaikka kroppa ei ihan normitasollaan olekaan.

Vierailija
5/6 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäisi turhaan sairaslomalle!

Vierailija
6/6 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse JOUDUIN viikolla 18 3 viikoksi vuodelepoon verenvuodon ja epäillyn lapsiveden tihkumisen vuoksi ja arvatkaa ymmärsikö tantat töissä!!! oli kiva kuunnella just noita raskaus ei ole sairaus kommentteja kun pelkäsi raskauden menevän kesken eikä se muutenkaan nin herkkua ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi