Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teidän perheessä sairastutaan, mitä...

Vierailija
18.03.2008 |

sitten tapahtuu? Tarkoitan siis että miten miehen arkipäivä muuttuu jos hän on vaikka kovassa oksennustaudissa? Entä naisella?

-----

Minä aloitan. Meillä no 1v ja 2,5v ikäiset lapset

Jos mies sairastuu, hän makaa sängyssä/sohvalla, oksentaa ja lepää.

Minä järjestän jotain oireita helpottavaa ja vuokraan vaikka leffan yhdessä katsottavaksi. Hoidan lapset yksin.

Jos minä sairastun, mies menee töihin normaalisti. Minä hoidan lapset päivällä minkä oksentamiseltani pystyn. Illalla mies hoitaa lapsia ja minä saan levätä.

Yhden kerran kun esikoinen oli 5kk ja olin todella heikossa kunnossa oksentelusta mies meni töihin mutta pyysi anoppia hakemaan vauvan päivällä 11 aikaan hoitoon että sain levätä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä itseasiassa sairastan, toista viikkoa influenssaa ja poskiontelotulehdusta. Mnä vien esikoisen kerhoon, laitan ruokaa ja hoidan kotia. Mies hakee kyllä esikoisen kun minulla on lääkäri ja hoitaa lapsia illalla enemmän.

Mutta nyt päivällä olen omillani.

Vierailija
2/8 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen joko hoitaa lasta ja hakee jotain takeawayta syötäväksi tai vie lapsen hoitoon jos on hoitopäivä.

Isommat ongelmat on, jos useampi sairastaa yhtä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan tapaan kuin ap:lla.

Nyt itse olen vatsataudissa ja mies oli eilen RAIVONA kun JOUTUI olemaan illan kotona minun ja lapsen kanssa että saisin " levätä" . Helmi mies?

Vierailija
4/8 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos lapsia kotona hoitava puoliso on niin sairas, ettei kykene hoitamaan, saa jäädä pois max kolmeksi päiväksi? Vai miten se menee? Siis jos kotona oleva kerta kaikkiaan ei pysty esim. nousemaan ylös, pakkohan hoito on jotenkin järjestää, eikä kaikilla ole tukiverkkoja eikä esim. MLL:n hoitajaa välttämättä saa lyhyellä varoitusajalla.

Vierailija
5/8 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole, hoidan kodin ja lapset kuten normaalistikin. Onneksi en juuri sairastele.

Vierailija
6/8 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies jätti minut ja lapset.

Vierailija
7/8 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä tekee meille ruuan ja käy kaupassa. Tämä siis jos minä olen sairaana.

Vierailija
8/8 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vei lapset aamulla päiväkotiin, että minä saan levätä. Iltapäivällä joudun kyllä hakemaan heidät kotiin, mutta mies lupasi hakea jotain valmista syötävää jotta minun ei tarvitse laittaa ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme