Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan Mallorcalla elokuun lopussa liian kuuma lapsille?

Vierailija
17.03.2008 |

Varattiin kyllä jo matka syyskuun lopuksi, mutta edelleen mietin, oisko elokuun loppu (lähtö 29.8) sittenkin parempi. Jos sen voisi vaihtaa. Lähinnä mietityttää, jos syyskuun lopussa on jo epävakaista ja viikon lomalle sattuisi liikaa sadepäiviä ja myrskyjä oli kuulemma viime vuonna siellä niihin aikoihin.

Eli onko kukaan lomaillut lasten kanssa Mallorcalla elo-syyskuun vaihteessa? Oliko liian kuuma?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säät olivat silloin kesäisen lämpimät, ei yhtään liian tukalat tai kuumat. Varmaan jotain +25-28c päivällä ja merivesikin oli mukavan lämmintä.

JOten ainakin säiden puolesta elokuun loppu on kivaa aikaa.

Vierailija
2/4 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että yritän vaihtaa matkan ajankohtaa, jos onnistuisi. Eihän sitä tietenkään voi etukäteen tietää, millainen ilma on tänä vuonna elokuun lopussa ja syyskuun lopussa, mutta jos nyt olisi alle 30 astetta elokuun lopussa, niin kai siellä jotenkin lasten kanssa pärjäisi. Eihän niiden kanssa kuitenkaan olla koko ajan auringossa (paitsi altaalla ja meressä). Suomessa on vaan niin harvoin yli +25 astetta, etten oikein muista, miten kuuma silloin voi olla. Tuntuuko sama lämpö esim. Mallorcalla pahemmalta vai helpommalta kuin Suomessa? Onko tuuli tms. erilainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ollut elokuun lopussa ilma 40 ja merivesi 27 ei ollut enää kivaa

Vierailija
4/4 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä syyskuussa että lokakuussa ja molemmilla kerroilla on ollut ihan sikahyvä ilma. Eiköhän se epävakaisin aika ala siellä joskus lokakuun puolen välin jälkeen. Mä luulen, että alokuun lopussa voi helposti olla vähän liian kuuma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän