Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi hemmetti! Kuka oikeesti haluaa riesakseen koiran? Mita joku nakee niissa haisevissa, laahattavissa ja kuolaavissa elukoissa?

Vierailija
17.03.2008 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mä aina kavahdan ihmisiä, jotka inhoaa eläimiä. Jotain niiltä puuttuu,

miten voi olla näkemättä koiran/kissan hellyyttävyyttä?"

Pidän eläimiä vihaavaa ihmistä automaattisesti tunnekylmänä ja " pahana" ihmisenä, jonka empatiakyky tuskin riittää omaa napaa ja ehkä vielä omia lapsia pitemmälle. Nämä kissanpolttajat ja koiranmyrkyttäjät ovat niitä samoja tyyppejä, jotka sumeilematta pahoinpitelevät perheenjäseniään tai valittavat siitä että maailmassa annetaan kehitysapua " kun eihä niist tyhmist neekereist o mihinkä sietäis kaikki tappaa suomi suomalaisille" tai pitävät naisten raiskaamista oikeutettuna " ku se horo kuitenki vihjas ja mitä vittuu sit ees liikkuu yöl tuol ulkoon vitu huora" tai antavat lastensa kiusata muita koska " mitä vittuu se teil muille kuuluu kuule mä osaan kyl kasvattaa mun lapset mee siitä vitu vellihousu himaas uikuttaa kuule mulle o iha turha tul aukoon" jne jne..

Kaikissa suhteissa siis sellaisia ihmisiä, joiden kanssa en halua olla missään tekemisissä.

Vierailija
2/16 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä vittua kukaan näkee sellaisissa, hyi hemmetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta inhoan koiria. Olen miielestäni empaattinen ja humaani ja samaan aikaan koirien haju oksettaa... Ei kannata kaavamaisesti kategorisoida ihmisiä.

Vierailija
4/16 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yms. vaivannäkö, nyt kun lapsetkin alkavat olla sen verran omatoimisia, että aikaa jää jo omillekin harrastuksille.

Vierailija
5/16 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet on ihania ja tykkään kyllä koirista ja kaikista muistakin siliteltävistä, omien lasteni jälkeen söpöintä maailmassa ovat varmaan koiran- ja kissanpennut.

Mutta en kyllä kotiini ikinä haluaisi niitä karvakasoja, kauhea sotku joka paikassa, ulkoa tulee rapaa, märkä koira haisee pahalle ja ne koirankakat yök. Ja kuka niitä nyt jaksaa olla kusettamassa monta kertaa päivässä?

Vierailija
6/16 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vai käväisee hetkellisesti. En noista turriaisista luopuisi kuin pakon edessä kuitenkaan. Vaikka vaivaahan niistä on, mutta on niistä paljon iloakin ja turvaa.

Vierailija
7/16 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kanna kuraa karvoissaan (mantteli käytössä), tassut huuhtomalla on täysin siisti kurakelien jälkeen; huulet on tiukat, ei kuolaa edes helteellä; ei ole koskaan haissut pahalle (paitsi joskus pääsee pieru), vaan enimmäkseen myskille niskassa olevan hajurauhasen takia. Otus nukkuu peittoni alla ja lämmittää ihanasti, koska olen viluinen ihminen. Viikonloppuna jaksaa nukkua hyvinkin kymmeneen asti tai vaihtoehtoisesti käy pikapissalla ulkona. Kun heräämme koko perhe, lähdemme pitemmälle lenkille.

Vierailija
8/16 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirankokoinen koira.

Vierailija
9/16 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan haisevat tappajaelukat!!

Vierailija
10/16 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koiraihmisiä... joku viiraa ja pahasti, molemmilla!

Vierailija
11/16 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekin voivat tappaa. Tykkään kyllä kissoistakin.

Vierailija
12/16 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos pitää valita huonon miehen ja hyvän koiran välillä, valitsen koiran. Ja sanani olen pitänyt.

Hyvä hyvinkasvatettu ja puhtaana pidetty koira on ei ole vaiva ympäristölleen. Se kulkee kiltisti omistajansa vieressä ilman talutintakin, noutaa tohvelit, nuolaisee kyyneleet....se on uskollisin ystäväsi.

Hiljan näin lapinkoiran huoltoasemalla, ilman talutinta. Se tuli omistajansa kanssa. Omistaja komensi sen " Odota" ja meni sisälle, koira kävi seinän viereen maata, odotti siinä tyynesti, vaikka ihmisiä ja muita koiria kulki ja lähti sitten 10 minuutin perästä taas omistajansa kanssa kotia kohti, sanomalehteä suussaan kantaen.

Toinen asia on sitten ne koiranomistajat, joiden kullanmurut saa tehdä, mitä lystää. Se on ihan sama asia lasten ja koirien kanssa: jos on pelkkää rakkautta mutta ei kuria, ne alkaa hyppiä silmille.

Vierailija
13/16 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota ilman en osaisi elää. Kukaan muu ei ole niin vilpitön ja aito kuin koirakaveri :) Eikä se haise, kun sen pitää puhtaana. Ja onhan läähättäminen paljon siistimpää kuin hikoilu ;)

Vierailija
14/16 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksaisi 3 pienen lapsen äitinä ottaa koiraa missään tapauksessa. Mutta ehkä tulevaisuudessa kun lapset ovat isompia. Eläimet ovat ihania!

Vierailija
15/16 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi olla näkemättä koiran/kissan hellyyttävyyttä?

Vierailija
16/16 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappukäytävä haisee kammottavalle kun se koira on siellä käynyt ja käytävä on myös sen koiran jäljiltä hirveässä kunnossa. Likaisia tassunjälkiä on tasanne täynnä. Sitten se ravistelee itseään meidän rapputasanteella ja ulko ovi on aivan järkyttävän näköinen. Pieniä kuratoiskeita ympäriinsä.

Jos koiran omistaja antaa koiransa tehdä näin, niin siinä on varmasti jotain vikaa jo itsessään. Minä en haluaisi mitään karvakasaa haisemaan ja sotkemaan asuntoani.