Kevään laihduttajat! Avoin painonpudotusryhmä! 17.3.08
Pinoon siitä arvon rouvat! Ei kai me oikeesti päästetä tätä ryhmää hiipumaan ja hyvään alkuun päässyttä painonpudotusta loppumaan???
Säälittävä luuseri pyytää nöyrästi apuanne kadonneen laihdutusmotivaation etsintään ja heikkenevän itsekurin vahvistamiseen. Mulla meinaa mennä homma ihan pyllylleen. Liikkuminen vähäistä ja syöminen jatkuvaa... Plääh.
Heiteltäiskö laihdutusinnon piristämiseksi vaikka jokainen suorat haasteet jollekin laihdutuskamulle??
Mä voisin haastaa Möykkyräisen katkaisemaan syömiskierteensä. Mitäs jos raportoisit tänne ainakin yhden päivän syömiset jokaista herkkupalaa myöten? Ja muista juoda pari lasillista vettä AINA ensimmäisenä kun meinaat syödä jotain.
Lueskelin viestejänne enkä malttanut olla osallistumatta. Alkutekstissä mainittiin, että voisi olla hyvä kirjoitella jonkin päivän syömiset paperille. Itse vedän tällä hetkellä Facebookissa painonhallintaryhmää, jossa viisi daamia tekee " julkista" raporttia tilanteestaan päiväkirjan muodossa. Jokainen mukana oleva pitää ruokapäiväkirjaa ja sen käy läpi koulutettu ravintoneuvoja, joka korjailee tilannetta vinkeillä ja ohjeilla, lisäapuna osa käyttää lisäravinteita. Lukekaa itse tilanteen kehittymisestä http://www.facebook.com/pages/FitLine/10019155177 Ja jos joku haluaa vielä mukaan, tilaa on parille rohkealle! Projektiin liittyminen ei maksa mitään muuta kuin vaivan. Tuloksia on jo syntynyt ja projektia takana vasta pari viikkoa.
Tuo ruokapäiväkirjanpito on suositeltava juttu kaikille, jotka haluavat tarkkailla syömistään. Tsemppiä kaikille ja energistä kevättä!