Lue keskustelun säännöt.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Apteekkien testien herkkyydet?
27.11.2008 |
Mikähän testi kannattaa ostaa kun apteekissa käy, eli teillä on varmaan mutu-tuntumaa tähän...?
Apteekista tähän asti ostamissani ei ole mainittu herkkyyttä. Aiemmin olen ostanut sekä o- että R-testit netin kautta ja niissä on aina mainittuna herkkyys.
L
Kommentit (3)
Olen sitä netistä tilannut joskus esikoisen yrityksen aikaan (-05). No se oli silloin ainakin tosi herkkä *muistelee*
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Clearblue ja Vilja ovat apteekin testeistä kai herkimmät. Sitten tulee Apteekin Oma ja Onni. Ja kaikista viimeisenä vasta Predictor. Niitä herkkyys lukemia en muista mutta korjatkaa joku jos olen väärässä :)
Itse testasin viimeksi Onnilla dpo 14 ja sain haalean mutta selvän punaisen viivan :)
Hermione rv 7+3