Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarttis miehen käyttö ohjeita!

27.11.2008 |

En tiedä enää mitä pitäisi tehdä. Mieheni roikkuu isässään kiinni kun vauva napanuorassa mahassa olessaan. Meillä on kaksi pientä lasta kumpikin alle 3vee. Tuntuu kuin minulla olisi kolme lasta tosin yksi roikkuu isässään. Luulin että tämä aika kun lapset ovat pieniä niin opitaan vanhemmiksi ja suunnataan katseet kohti tulevaa jossa on kaksi aikuista ja kaksi lasta. Mutta näin ei ole.

Tiedättekö te hyvät palstalaiset että muuttuuko "mieheni" koskaan mieheksi, isäksi vaiko pitäiskö passittaa poika takasin isänsä luokse ja jatkaa lasten kasvatusta yksin aikuisena?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten poikalapset ovat riippuvaisia äidistään, jotkut isästään. Oletko laittanut merkille, mistä riippuvuus johtuu? Onko isän auktoriteetti niin voimakas, että poika on alistunut isänsä tahtoon? Onko isä niin ihanteellinen, että poika kunnoittaa häntä yli kaiken? Vai onko poika kenties lipomassa isänsä suurta perintöä?

Hoito-ohjeita ei voi antaa, ennenkuin tietää, mistä oireet johtuvat,

Vierailija
2/5 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa sanoa mistä johtuu isä riippuvuus. Isän sana on se oikea ja sen mielipiteet parhaita. Sellainen auto mikä isällä meille myös, Isä on jotain mieltä meidän piha asioista niin niin tapahtuu vaikken oliskaan samoilla linjoilla. Nyt uus kiva lisä meidän perhe ja isä ongelmaan on ettei kumpikaan ole mitenkään opiskellut vaan periaate että kyllä työtä tehdessä oppii. Olen taas henkilökohtaisesti sitä mieltä ettei opiskelu ole koskaan turhaan. Ja olen ajatellut lähteä uudelleen kouluttautumaan jolloin olen kuullut särö ääniä et mix et vaan mene töihin ja opi siellä. Niikuin se nykypäivänä muka niin menis et mennään vaan.

Jos sinulla on vain jotain teorioita tai suoria neuvoja miten tälläinen asia saatais edes jotenkin selviämään ettei tarvisi erota ja hajoittaa perhettä niin olisin todella kiitollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko miehesi ja/tai hänen isänsä johonkin uskonnolliseen ryhmään?

Vierailija
4/5 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kuulu.

Vierailija
5/5 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että miehelläsi on läheisriippuvaisuuus, joka kohdistuu näkyvimmin omaan isäänsä?

Asiasta löytyy enemmän tietoa siuilta www.tukiasema.net/teemat

Käyttöohjeita läheisestään riippuvaiselle on hieman vaikea antaa, koska syitä tähän on niin monia. Ehkä itsetunnon parantaminen voisi olla ensimmäinen askel.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi