Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Ticketin " kurakinttaista" (rain mittens)

17.03.2008 |

Onko kenelläkään kokemuksia noista Ticketin rain mittens kurakinttaista? Hiplasin niitä Vecculiinissa ja ne oli mielestäni aika kivan tuntuisia. Niissä oli jotenkin miellyttävän tuntuinen vuorikin. Mutta pitävätkö vettä niinkuin peruskurikset ja miten paljon hikoilevat? Olisivat huomattavasti kivemman tuntuisemmat ja näköisemmät kuin peruskurakinttaat. hintaa kuitenkin 15 euroa, joten kokemuksia kaivataan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäiselle ovat sopivat? Itse kun en ole vielä näitä " livenä" nähnyt.

Vierailija
2/5 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselin niitä kesällä vuoden täyttävälle tytölleni, mutta en nyt kyllä tarkkaan ajatellut mahtuisivatko vielä esim. kolme vuotiaalle pojalleni. No, menen tänään käymään Vecculiinissa, kun pitää käydä vaihtamassa yhtä kokoa isompaan yhdet housut. Siis katsonpa tarkemmin ja kysäsen myyjältäkin tätä kokoasiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto kurahanskoiksi voisi olla Didriksonin kurakintaat. Meille on ollut näitä aiemminkin ja eilen juuri ostin kahdet uudet. Ovat mukavan pehmeät, joustavat ja sisällä on lämmin fleecevuori. Ja ainakin meillä ovat kestäneet tosi hyvin käytössä ja pitäneet pienet kädet lämpiminä.

Väreinä oli ainakin kirkas pinkki, nätti vihreä ja tumma sininen. Ja hintaa oli noin 8¿.

Samalla katselin, että Didriksonille oli tullut kivoja kura-asuja, tytöille pinkki/vaalenapunainen takki ja ruskeat housut ja pojille oli ainakin nätin vihreä puku. Lisäksi oli myös kuravaatteita joissa oli fleecevuori (takki+housut). Tosi kivan oloisia.

Puzzle

Vierailija
4/5 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä ostin nuo omani ruotsin puolelta, mutta mielestäni didriksonia myydään ihan urheiluvaateliikkeissä, lastenvaateliikkeissä ym. Meillä täällä on ollut myynnissä esimerkiksi lastenvaateliike Nickyssä ja Nellyssä. Muun suomen tilannetta en sitten tiedä.

Puzzle

Vierailija
5/5 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 4-vuotiaalla käytössä