Dubai on JUNTTIEN lomailupaikka, siellä lomailevat esimerkiksi Johanna Tukiainen, Räikköset ja Euran Daltonit
Kommentit (3)
olen siellä kerran käynyt viime vuonna, ja ei kyllä osunut eikä uponnut muhun... tai toki jos vaan siellä hotellilla on koko ajan, niin ihan jees, mutta hotellin ulkopuolella oli vaan jotenkin ahdistavaa. Mä haluan lomalla että voi olla rennosti, pitää toista kädestä ja antaa vaikka suukon keskellä katua ,voi käydä ottamassa yhden oluen jossain rantakahvilassa, voi ottaa valokuvia ihan rauhassa eikä tarvitse pelätä että vahingossa nyt kuvaa jotain kiellettyä... Mua se paikka ahdisti, mieluummin matkailen sellaisissa paikoissa, joissa voin oikeasti olla lomalla.
Kaikki ihmiset siellä jotain ulkomaalaisia! Me ainakin halutaan lomailla paikassa, jossa on aitouden tuntu ja paikallisia ihmisiä. Nyt kaikki ostostilanteet, taksilla ajot, hotellissa asioinnin hoiti meidän kanssa ulkomaalainen maahanmuuttaja..joo ei tosiaan ollut meidän paikka.
Paljon mieluummin matkailen sellaisissa maissa, jossa todella saa nähdä jotain aitoa kulttuuria ja nähdä paikallisia ihmisiä muuallakin kuin passintarkastajana!
Kaikki eliitit matkaavat nyt sinne. Se on todella in.
Yritykset investoivat nyt Dubaissa huikeita summia ja se on varsinainen lähi-idän talousmahti.