Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten unohdan toisen miehen? mieskin varattu:( ajattelin vain etta piristan taaperojumppaa kun hymyilen ja flirttailen tuolle miehelle. Nyt se pyysi kahville joku paiva ja antoi nu

Vierailija
16.03.2008 |

meronsa. Ajattelen tuota miestä ihan koko ajan! Omalle miehelle kiukuttelen koko ajan, taaskin koko sunnuntai pilalla kun piti kiukutella:(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta itsestäsi on kiinni, elätkö sen mielikuvissa vai otatko askeleen. Tsemppiä joka tapauksessa.

Vierailija
2/17 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä " viattomalla" leikillä saa niin helposti pilattua koko elämänsä, maineensa ja itsekunnioituksensa. Nauti siitä, että joku on sinuun ihastunut ja sano tälle toiselle miehelle, että olisi hauskaa tavata jos elämäntilanne olisi toinen, mutta nyt, ei kiitos! Itse olen ollut jo niin pitkään naimisissa, että noita pieniä ihastuksia ja vikittelijöitä ei riitä sormet laskemaan. Mikään niistä tunteista ei ole kestänyt, vaikka ne ovat sillä hetkellä tuntuneet niin sydäntä pakahduttavilta. Monet miehet ovat sitä paitsi kiinnostuneita vain siihen asti kun päästään sänkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti se mies haluaa vain yhtä asiaa sulta.

Vierailija
4/17 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhan muistat pitää sen siinä.

Vierailija
5/17 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä ihastua, mutta ei silti tartte mennä karvalaukkuaan kierrättämään.

Vierailija
6/17 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viime kesästä lähtien ihastunut työkaveriini, eikä tunne ole mihinkään kadonnut. Aina koitan unohtaa, mutta ei vain onnistu. Molemmat olemme perheellisiä ja sen varjolla yritänkin aina vain unohtaa!

Koskaan ei välillämme ole tapahtunut mitään muuta kuin pitkiä katseita, ja sähköä on ilmassa. En kohta kestä tätä. Pitääkö tässä vaihtaa työpaikkaa?

Vierailija
7/17 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen ollut viime kesästä lähtien ihastunut työkaveriini, eikä tunne ole mihinkään kadonnut. Aina koitan unohtaa, mutta ei vain onnistu. Molemmat olemme perheellisiä ja sen varjolla yritänkin aina vain unohtaa!

Koskaan ei välillämme ole tapahtunut mitään muuta kuin pitkiä katseita, ja sähköä on ilmassa. En kohta kestä tätä. Pitääkö tässä vaihtaa työpaikkaa?

Vierailija
8/17 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotenkin sitä sen toisen läsnäolon aina vaistoaa. Tai noh, mistäpä sitä tietää, voihan olla että nää ajatuksen on vaan mun pään sisällä. En tosiaan tiedä.

13

Vierailija
9/17 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja jotenkin sitä sen toisen läsnäolon aina vaistoaa. Tai noh, mistäpä sitä tietää, voihan olla että nää ajatuksen on vaan mun pään sisällä. En tosiaan tiedä.

13

Vierailija
10/17 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ei seuraa mitään hyvää kenellkään. en suosittele!

Vierailija
11/17 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos satutaan samaan tilaan, esim. kahvila, ruokala, käytävät niin siellä aina katseemme kohtaa. Ja tää ei ole samanlaista kuin jonkun muun kollegan kanssa törmätään jossain.

Vierailija
12/17 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos satutaan samaan tilaan, esim. kahvila, ruokala, käytävät niin siellä aina katseemme kohtaa. Ja tää ei ole samanlaista kuin jonkun muun kollegan kanssa törmätään jossain.

Vierailija
13/17 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kokemusta siitä että oon ihastunu työkaveriin, joka vastaa siihen katseeseen, ja siitä kun joku työkaveri on kiinnostunu muhun enkä minä häneen.. Jos toinen fiilistelee ja vilkuilee ja toinen ei vastaa siihen, se tuntuu oudolta, epämielyttävältä. Onhan se kiva jos joku tarjoaa kahvin, mutta jos sen tekee joku josta et ole kuummissasi niin kyllä sen tuntee erilailla kun jos kahvin tarjoaja on joku jonka kanssa silmäpeliä. ;)

Ja tämä siis tosta nro 13. n kirjottamasta " katseesta" .

Komppaan sitä yli elämistä. Itsellä meni pari vuotta että pääsi PAHIMMAN yli kun toinen kiinnosti, siis kun tavattiin lähes päivittäin. Ei vaan pidä mennä sekottaan soppaa sen enempää tai menee parisuhde!

Ja kotona lakkaa riitely, lisää romantiikkaa oman parin kanssa. Jos olet tosi rohkea niin kerro miehelle. Se parhaimmillaan saa suhteenne loistamaan kun voit kertoa miehelle asioita joita on vaikea sanoa ja varmasti toisen taas kuunnella. Mutta te pääsette semmosen läpi yhdessä! Se lisää lopuksi kunnioitusta ja luottamusta.

Vierailija
14/17 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastat omaa miestäsi, niin älä mene yhtään pidemmälle.

Vierailija
15/17 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
16/17 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
17/17 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään suhde toimi periaatteella petääkö toinen vai ei. Ei kosto pettäminen tuo yhtään helpotusta tuskaan. Voisin sanoa että jos miehesi saisi selville sinun pettämisen, hän jättäisi sinut samantien (kun taas nainen vastaavassa tilanteessa kostaisi).

Jos nyt pettäisit miestäsi niin luultavasti alkaisit inhoamaan itseäsi ja tätä toista miestä myös. Hohto häviäisi siinäkohtaa kun miehesi lähtisi.

Kysymys on nyt vain jännityksen ja piristyksen hakemisesta eikä oikeista tunteista jotka johtuisivat toisen miehen upeista ominaisuuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi