Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko pistoshoidot suurinpiirtein maksavat yksityien kautta? Entä lääkkeet?

15.03.2008 |

Clomeilla vasta tässä kokeillaan mutta jos ne eivät auta niin sitten on edessä pistoshoidot. Ja olisi hintaa vähäsen kiva tietää etukäteen.

Tarkkaa ei nyt varmasti kukaan voi sanoa, mutta edes suurinpiirtein.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Meillä ensimmäinen (synt.-06) lapsi sai alkunsa 2. ovulaation induktio hoidolla julkisen kautta. (pistokset puregon+pregnyl) jouduin käymään muutamassa ultrassa silloin, mutta eipä paljon painanut lompakkoa kun se hinta oli vaan jotain 22euroa joka käynniltä, tehtiin sitten mitä tahansa. eli kokonaishinta oli ehkä max.100e / hoito. + lääkkeiden hinta sitten siihen päälle.

Olen nyt rv. 18. ja tämä raskaus alkoi jälleen ovulaationinduktiolla kolmannella yrityksellä:) Nyt oltiin hoidoissa yksityisellä (en jaksanut jonottaa julkiselle). Tällä kertaa samat lääkkeet ei toimineet kuin ed. kerralla ja nyt lääkkeinä oli menopur+pregnyl (pistoksia myös)

Riippuu tietysti yksityisestä, mutta.. meillä ovulaationinduktio hoidot yksityisellä on maksaneet n.200-500 euroa per hoito + lääkkeet (jotka on aika kalliita, mutta riippuu mitä lääkettä ja kuinka paljon käytetään, että kuinka paljon maksaa). ja tietysti hintaa tulee lisää, jos klinikalla tehdään vielä jotain tutkimuksia tms.

meillä yks. lääkärin hinta on muodostunut siitä kuinka usein ultrissa on joutunut käymään. jollain kerralla folli on kasvanut jo muutaman päivän piikityksen jälkeen, eikä ole siis tarvinnut kuin yhden folliultran. mutta mulla on käynyt joskus niinkin, että oon joutunut piikittämään parikin viikkoa, ennenkuin munasarjat on alkaneet mitään tuottamaan ja lääkemääriä sitten veivattu suuntaan ja toiseen.. ja näin sitten joutunut käymään ultrissa neljä-viisikin kertaa ja siitähän sitten monin kertainen hinta;)

Yksityisellä hinta koostui siis suunnilleen näin per käyntikerta.

lääkärin vastaanottoajasta 26e

follikkeliulrtaääni 75e

toimistomaksu 9e

( - kelakorvaus)

Yleensä pistoksina käytetään varmaan puregonia, se maksaa 175 euroa / 300iu ampulli (kelakorvauksen jälkeen noin. 100 euroa) itse pärjäsin joskus yhdellä ampullilla, joskus meni kolmekin.

menopur on sekoitettava lääke, en nyt muista mitä maksoi, mutta on kyllä kalliimpaa.

irroituspiikki (pregnyl) maksoi vaan joitain euroja, eli se ei ole kallis.

Meillä ei tarvittu inssiä, kun simpat niin hyviä, eli ihan kotona hedelmöiteltiin luonnolliseen tapaan;) ELi siis inssistä tietty tulee jotain lisäkustannuksia.

lapsettomuusklinikoiden sivuilta löytyy hyvin kyllä tieoja noista hinnoistakin, kannattaa käydä katsomassa:) tsemppiä hoitoihin!

Vierailija
2/2 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

klinikka in-tiimin sivuilta löytyy hinnasto, ja niistä hinnoista kela korvaa noin 40% vielä takaisin.

lääkkeiden hintoja voi käydä katsomassa yliopiston apteekin sivuilta, pitää vaan tietää lääkkeen nimi, ja jotta hinnasta saa käsityksen, niin tarvittava määrä..

kyseinen a.kivijärvi (sikäli jos älysin nikkisi eräästä toisesta viestistä oikein, olet käynyt jyväskylässä in-tiimissä?) on auttanut meitä saamaan yhden pojan ja nyt on tulossa kaksoset. =)

olen ollut klinikan toimintaan ja henkilökuntaan erittäin tyytyväinen.

-ennis- +otso ja into rv10+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi