Miksi leijona-riipusta pidetään skinien koruna? ov
Ei jenkkejäkään pidetä natseina, vaikka heillä oma kotimaan lippunsa joka paikassa. Mieheni ei ole skini, mutta tykkäisi pitää leijona-riipusta, mutta kun se on leimattu rasistien koruksi, vaikka kyse oman kotimaan vaakunaleijonasta :(
Kommentit (13)
Mieheni pitää, on akateeminen ja Vantaakin on kaukana, ja paljon erimaalaisia ystäviä
Tulee mieleen sellainen juntti työläinen, joka juo kaljaa lähibaarissa lippis päässä ja mulkoilee kaikkia erivärisiä, paitsi ehkä thaikkunaisia.
Miehelläni on, ja hän ei juo, ei ole duunari(mitä pahaa niissä muuten on) ja ei ole skini(paras kaveri on mustaihoinen)
ei poista sitä tosiseikkaa että yleisimmin sen näkee vähän punaniskajunteilla ja lähiöruusuilla.
Minun tuntemani ovat ihan normaaleja ja älykkäitä miehiä, ja kehenkään ei päde nämä kohdat:
Lähiöpubin asiakas
alempi sosiaaliluokka
skini
juntti
onhan hakaristiäkin käyttäneet vaikka ketkä mutta jos jollakulla on tänä päivänä hakaristi niin vaikka mistä vetoa että skini tai joku muu natsi se on
Omalla yliopiston käyneellä vasemmistoaktivisti miehellä on sellainen riipus.
rypee uutisissa jotka käsittelevät maahanmuuttajien rikollisuutta, ovat tietävinään esim. islamista kaiken koska ovat lukeneet pari kunniamurhauutista, on sitä mieltä että ei lisää ulkomaalaisia Suomeen, tai ei ainakaan värillisiä sellaisia, halveksivat ' ' ählämeitä' ' , pitävät kaikkia mustia muslimeina ja afrikkalaisina, jne jne jne...
koska kasvoin kaupungissa, jossa vain skinit ja heidän hännystelijänsä käyttivät niitä. Todellakin on mielestäni negatiivinen symboli, ja se on skinien ansiota. Antaa erikoisen kuvan ns. normaalista ihmisestä, jos pitää leijonakoruja tai -paitaa.
On biologi
Käyttää muotivaatteita
Lukee mm. Dostojevskia
Kuuntelee klassista, käy oopperassa
On Mensa:n jäsen
Ja käyttää leijonariipusta ;)))
Se että miehenne pukeutuu hyvin tai hänellä on yksi ulkomaalainen kaveri ei tarkoita, etteikö hän voisi olla rasisti ja Suomi suomalaisille -ajatuksen kannattaja =))).
33
Ps. Itse syyllistytte leimaamiseen ja rasismiin haukkumalla kaikkia riipuksen pitäjiä junteiksi ja skineiksi.
Minä katson olevani varsin isänmaallinen, mutta kyllä minua ainakin oudoksuttaa esimerkki jenkkien yltiönationalismi. Koen nuo liput, merkit ja symbolit jotenkin vieraaksi tavaksi osoittaa isänmaanrakkauttaan. Siitä todella tulee mieleen totalitaariset valtiot, jos kovin pidetään esillä erilaisia valtiosymboleita.