Väsyttää miehen saamattomuus!
En voi tajuta miksei mieheni esim. kävisi vapaaehtoisesti viikkoon suihkussa jos en erikseen siitä huomauta! Ei huvita vaihtaa aina puhtaita lakanoita kohta kun ukko olemuksellaan ne likaa kuitenkin.. Pukee saman paidan joka päivä kunnes sanon " eikö olisi jo aika vaihtaa puhtaampaa?!" Siivoamisen kanssa sama juttu. Ei tekisi mitään ilman erillistä käskyä ja kun kerrankin pyynnöstä siivoaa niin alkaa hirveä manaus ja avautuminen " prrrkl...halavattu tätä hommaa!" Olen niiiiin turhautunut ja tunnen syyllisyyttä miksi että miksi ylipäätään pyydän ukkoa tekemään mitään kun kaikki on aina samanlaista väkinäistä tahkonvääntöä sille! :(
Mieheni on luovassa ammatissa ja paljon pois kotoa. Tokin selittänee jotain rutiinien puutteesta. Elän jotenkin ihan eri maailmassa kuin mieheni. Mies on kyllä tosi kiltti ja empaattinen muttei vaan OSAA tehdä kotihommia ja muista huolehtia itsestään. Sanoo ettei ehdi mutta se ei pidä paikkaansa koska illat vaan tekee kaikkea omiaan kotona kun voisi hoitaa välttämättömät roikkuvat asiat pois. Mies on kyllä hyvä isä lapsille ja leikkii niiden kanssa ja ulkoilee. Siihen se sitten jääkin. Meidän seksielämäkin on jäissä kun ei vaan kiihota tuollainen saamaton elukka. Eikä se saaminenkaan tee ukosta mitään kotitalousihmettä... sama meno vaan jatkuu ja saan pyöriä yksin kaiken kanssa kuin yksinhuoltaja ikään...*huoh*
Kommentit (4)
en sitten tiedä liittyykö asiaan vai onko vaan tekosyy. Tosin minäkin olen luovalla alalla ja silti hoidan asiat ja hygienian ym. T: 2
Kyse on tosiasiassa miehen taidottomuudesta organisoida ajankäyttöään hyödyllisiin välttämättömyyksiin sekä tahdottomuudesta ja mukavuudenhalusta. Mies ei vaan millään ilveellä jaksa käyttää kotiaikaansa mihinkään siivoiluun, suihkussa käyntiin ym. Mieluummin syventyy lukemaan lehteä, kuuntelemaan musiikkia tms. Minäkin olen luova ja kaipaisin saada purkaa päätäni tekemällä jotain muutakin! Olen vaan alkanut menettää luovuuttani ja minua ei enää nappaa mikään kun ei ole aikaa itselle. Olen AINA pahalla tuulella. :(
ap
Eikä mikään auta!