Kylläpä jotkut ihmiset nyhtää hirveitä hintoja itsepalvelukirppiksellä lasten vaatteita tai yleensäkin tavarasta.
Kävin eilen varaamassa pöydän ja olin jo aiemmin suunnitellut että mitä hintoja voisin mistäkin pyytää. Kattelin sitten vähän hintoja niin en yhtään ihmettele jos eivät saa menemään niitä. Itellä ei ollut aikomustakaan pyytää samaveroisista vaatteista puoliakaan.
esim: lasten venähtänyt trikoopaita 4e yms...
Kommentit (9)
ovat myös erittäin hyvässä kunnossa.
Sandaaleitakin käytetty ehkä 5 kertaa.
eikä niinkään tienata niillä. Olen katsonut kirppiksillä ihan samaa. Joillain on aivan älyttömiä hintoja jostain nukkaisista bodyista. Yksikin tuttuni valittelee, ettei saa kirppiksellä vaatteita menemään, mutta kun näin hänen hintansa, niin en ihmettele yhtään!
vaan arvioin että onko vaate hinnan arvoinen vai ei. Jos myyn pois niin kaikki on plussaa. Yleensä kaikki vaatteet käytetään kahdella tytöllä, joten on mielestäni hintansa tienanneet. Mieluusti kyllä annakin sitten sellaiselle joka tarvitsee enkä lähde myymään edes.
varsinkin noi nyhtämistä yrittävät erottaa, kun monessa pöydässä on äp:ssa joskus olleta vaatteita! toiset pyytä kolme vuotta sitten pakkauksessa olleesta bodysta 3e ja toiset 50cnt.
Itse olen netonnut aina yvin, vaikka hinnat on olleet mak 2 e per tuote. Ja todela max 2e eli surin osan alle egen.
Ostaakohan kukaan tähän aikaan vuodesta eccon goretexin kenkiä?(talvikenkiä)
Meillä on ainoasta muutaman kerran testattu niitä. Niilläkin ehkä 5 kertaa kävästy jossakin. mietin vaan että laitanko myyntiin vai odottaisko syksyyn. Haluisin saada kaikki ylimääräiset tavarat pois nurkista. en vaan viitti noita ihan ilmaseks myydä. ap
Reimatecin talvihaalarin, jossa oli selvästi jo paljon kulumaa polvissa ja pepussa niin 60e!! Huhhuh.
kun joku myi kirpparilla Rukan henkselisadehousuja, jotka oli ihan kulahtaneet ja varmaan 10 vuotta vanhat. Sit ne oli polvista kulunut puhki ja niihin oli ommeltu sellaiset naisen kämmenen kokoiset paikat molempiin polviin. Ja hinta hupaisasti oli jotain 4-5 eur luokkaa.
Ja sit ne kymmenellä lapsella kiertäneet kulahtaneet Reimat joita myyvät 20-30 euron hintaan, huh.
Minusta kirppareiden idea on tehdä löytöjä. Eikä 4 euron venähtänyt paita kuulosta kovin löydöltä.