hoikat miehet
Keskustelunaihe siirtynyt takavasemmalle uudempien tieltä, mutta tunteeni kukkakeppimieheen eivät - valitettavasti! Esim. eilinen kohtaaminen oli ehkä liikaakin latausta tulvillaan: sekoilin ja hermoilin, ja taisin ennenkaikkea antaa itsestäni täysääliön vaikutelman. Mies oli tosi väsyneen ja stressaantuneen oloinen, ei siis mitenkään otollinen hetki tehdä lähtemätön vaikutus.
Hätkähti, ja pehmenikin hieman kun totesin hänen näyttävän väsyneeltä. Valitettavasti työ kutsui ja aika loppui totaalisesti kesken. Tuntui että käytin vain turhaan liikaa aikaa omista asioistani höpöttämiseen, sen sijaan että olisin kuunnellut häntä. Hitaalla sytytyksellä kun käyn en edes tajunnut hänen vihjettään: Mitäs keksittäs että sun olos paranisi? Kiireesti vain selittämään " ettei mulla mitään" jne. Nyt kyllä tulis mieleen tuhat ja yks konstia helpottaa meidän MOLEMPIEN oloa.
Palaan takaisin hetkeen, jolloin olisi tehnyt palavasti mieli koskettaa hänen sänkistä leukaansa ja hieroa hartioitaan, suudella suulle ja .......
Kommentit (2)
armaaseen isänmaahamme kuitenkin mahtuu muitakin em. tuntomerkit täyttäviä miehiä. Toisaalta, en ehkä ole ainut nainen joka häneen on ihastunut. Varsinkin siksi harmittaa sivu suun mennyt tilaisuus, kun en älynnyt vihjettä. Toivottavasti ei koko peli ole menetetty.
En olisi uskonut että joku mies saa minut näin pois tolaltani; ei pelkästään huumaava olotila.
minä myös olen tavannut tällaisen pitkän, hoikan, stressistä väsyneen sänkileuan, jota haluaisin hieroa hartioista, silitellä ja... Toivottavsti ei ole sama kaveri ;)