Apua miesasioihin! Kiitti neuvoista jo etukäteen!
Olen tavannut netissä mukavanoloisen miehen, ja ollaankin treffattu nyt parin kuukauden ajan. Ollaan viihdytty tosi hyvin yhdessä. Olen aika ihastunut. Mies on kuitenkin päivittäin netissä treffipalstalla, ja on lisännyt kuviaan profiiliin.
Itse olen sitä mieltä, että kun tapaa ihmisen, niin eikö olisi hyvä tutustua siihen yhteen kunnolla ja antaa sen aikaa treffipalstojen olla. Vai? Nyt mies on kutsunut minut tänään luokseen viinin ja ruoan merkeissä. Seksiä mies ei ole vongannut vielä kertaakaan.
Pitäiskö mun nyt vaan sulattaa, että se haluaa vielä etsiä löytyiskö jostain parempaa, vai jättää tyyppi historiaan? Mitä itse tekisit?
Kommentit (5)
Tuossa on varmasti erilaisia käytäntöjä eri ihmisillä. Joku ei viitsi poistaa ilmoitusta, jos sille vaikka vielä tulisikin käyttöä. Oletteko sopineet, että ette tällä hetkellä tapaile muita? Jos ette, niin sitten varmaan asiassa ei ole ongelmaa.
Miehellä ehkä sama tilanne kun mulla, eli vuoden sisällä eronnut pitkästä suhteesta eikä heti halua hypätä uuteen vakavaan suhteeseen.
Kyllä muutamassa kuukaudessa tietää jo haluaako vakavan suhteen tämän ihmisen kanssa. Alle 6kk tietää jo haluaako naimisiin tai ei. Jos kauemmin joutuu epäröimään niin sitten ei oikeasti halua.
Ja miksi etsiä kumppania netistä jos vasta on eronnut eikä haluakaan pitkää suhdetta? Sitten pitäisi olla avoin ja sanoa että en etsi pidempää suhdetta, vain ainoastaan romanssia.
Kysyt siltä mieheltä ihan suoraan mitä se oikein haluaa.
Jos tosiaan päivittäin treffeissä roikkuu ja kuviaankin lisäillyt. Mä törmäsin aikoinaan myös muutamaan tuollaiseen ja aika pian selvis, mitä ne halus. Ei ainakaan sitoutua... Ne taas, jotka olivat tosissaan, jättivät treffipalstan sikseen jo melkeinpä ensimmäisen tapaamisen jälkeen. Vasta kun selvisi, ettei jutusta tulekaan mitään, alkoivat uudelleen käydä. Tuli vakoiltua... :-D
Nykyisen mieheni olen netistä löytänyt ja meillä kummallakin kolahti sen verran hyvin, että profiilit poistuivat kokonaan aika pian tapailun alettua.
tai ei vaan ole niin ihastunut sinuun kun sinä häneen.
Älä nyt ala asiasta nalkuttamaan, loppuu muuten se vähäinenkin ihastus