Olenko tylsä kun en halua polttareita?
Itse olen menossa naimisiin ensi kesänä, enkä todellakaan halua polttareita. Ystäväni ovat sen verran hulluja, että voivat keksiä jotain tyhmää, josta en pidä. Ihania ystäviä, mutta vähän hulluja. :)
Olenkin päättänyt, että ilmoitan ystävilleni, että haluan mennä heidän kanssaan vain syömään keskellä viikkoa, en muuta. Häätkin tulemaan olemaan pienet ja ei-perinteiset, joten en halua myöskään mitään isoja, suunniteltuja polttareita. Rauhallinen illastaminen hienossa ravintolassa ystävien kesken on mun näkemys kivoista polttareita.
Kommentit (14)
Polttarit ovat kuitenkin aina tärkeämpiä sille joka on menossa naimisiin kuin niille jotka ne järjestävät - joten jos polttarit eivät ole sinulle mieluinen ajatus niin kyllä ystäväsi pärjäävät ihan hienosti.
Haaste vain tehdä heille tarpeeksi selväksi, että tarkoitat tätä IHAN OIKEASTI, etteivät jää vänkäämään. Moni kun voi kuvitella että yrität vain kursailla kun et halua olla vaivaksi.
No ei senpuoleen miulla sillon ketään kavereita ollukaan kuka ois polttareita järkkäilly :(
Häätkin oli pienet..
Piloillehan ne polttarit meni kun ei kaverit jaksaneetkaan raskaana olevan tahtia..
Olin tosiaankin kieltänyt kaikki polttarit kun en ole mikään " päivän tähti" tyyppi! Jotenkin menee teennäiseksi sellaiset..
Kerro kavereillesi tosiaan, että ravintolassa ois kiva käydä ajan kanssa syömässä ja ihan vaan juttelemassa.. Ettet tosiaan halua mitään römyäjäisiä!
mä en myöskään halua polttareita ja häätkin on pienet. Meidät vihitään maistraatin todistajien läsnäollessa ja sit kutsutaan hyvä porukka viikonlopuksi isolle luksusmökille ja paljon hyvää ruokaa ja vähän hyvää juomaa.
viinan kanssa läträämisineen, rahankeräämisineen on kamalia. Morsiamen laukusta löytyy aamulla käyntikortteja ja seurueen naiset ovat vaan saanet ilmaisen ryyppyillan ja morsianta on kuljetettu karmeissa vaatteissa ympäri pitäjää.
Jos kaverisi eivät voi luvata että polttarit on vaikka kylpylässä hemmottelupäivä tms niin sano heille että unohtavat koko jutun. Ei polttareissa ole pakko aina olla liikaa viinaa ja vieraita miehiä.
häitäkään.
Pappi ja todistajat vaan paikalle hoitamaan muodollisuudet pois alta.
En tiedä millaisissa polttareissa olet ollut, mutta niissä joissa itse olen ollut, on kaikki huvit maksettu morsiamelle, eikä todellakaan ole mitään halpaa lystiä.
Voi kun useampi morsian ymmärtäisi, että polttareiden järjestämisessä on kauhea työ ja vaiva, ei niitä kukaan innosta puhkuen halua järjestää, vaikka ehkä morsian niin saataa ajatella! Kauheasti menee aikaa ja rahaa, ja valitusta ja kitinää saa kuulla joka puolelta.
En minäkään halunnut polttareita. Eikä niitä pidetty.
Mullaki häät tulossa elokuussa ja polttarit pelottaa jo nyt =/
Joku mukava ravintolailta kavereiden kanssa olis kyllä ihan paikallaan ku ei olla päästy kavereiden kanssa pitkiin aikoihin iltaa viettämään, mutta kun nuo kaverit on sen verran rämäkämpiä kuin minä että en tiiä mitä keksivät...!
Kaasona on paras kaveri ja kovasti on kuulemma jo ideoita polttareita varten, mutta oon yrittäny muistuttaa että mä en halua mitään erikoisuuksia enkä koko päivän kestävää hömpötystä vaan ihan vaan mukavaa illan viettoa kavereiden kesken.
Mua ei tosiaankaan huvita mikään kauhee ryyppääminen, noloihin vaateisiin pukeutuminen ja idiootit tehtävät (kortsujen jakaminen yms).
Ois kiva jos polttaripäivä olis minunki mielestä mukava eikä vaan mun kustannuksella nauramista... Mutta jospa nuo ymmärtäis :)
Sano ihan suoraan että mitä haluat niin ei tarvi kavereidenkaan tuhlata aikaa ja rahaa turhaan :)
Tiedoksi: kukaan ei nauti polttareiden järjestämisestä, niitä suunnitellaan ja järjestetään koska on " pakko" . Aina toivoo, että morsian sanoisi ettei halua polttareita. Se on todella rasittavaa, aikaa ja rahaa veivää puuhaa koko suunnittelu ja järjestely.
On se kumma jos tuo kaveri kokee homman niin vittumaiseksi kun itse ilmoitti että hän järjestää sitten kyllä kunnon polttarit!!?
Minä kun siihen tuumasin että ei ois kyllä tarpeen ku en niistä kovin perusta niin totes että oohan hiljaa, pitää jokaisen naisen nyt saada kunnon polttarit. Kuulostipa tosi vittuuntuneelta hommaan!
Olen ollut aikoinaan liian monissa polttareissa ja saanut niistä ihan tarpeekseni. Ja mitä tekivät ystävät: järjestivät ne hilipatihippaat kuitenkin. Pakko oli lähteä mukaan tottakai ja nauttia kaikesta ohjelmasta jne jne vaikka teki mieli juosta pois ja lujaa. Ehkä olen helvetin tylsä mutta en ymmärrä mikä siinä ei-sanassa on niin vaikeaa tajuta? Harmitti muiden puolesta se rahanmeno jne kun en ollut juhlista niin mielissäni.
...mutta antaahan se vähän ehkä kiittämättömän kuvan kaverista, jos jo etukäteen ilmoittaa, ettei sitten todellakaan halua polttareita. Että kiitos luottamuksesta vain... Omat polttarini olivat aivan huippuhauskat ja niissä ei mitenkään vaivattu ulkopuolisia. Meno oli rajua, mutta jäi kunnon muistot ja oli aivan uskomattoman superihanaa, että kaverit halusivat sellaiset järjestää.
OIkeasti, polttareiden järjestäminen on suoraan sanottuna vittumaista puuhaa, siitä ei kukaan nauti. Olet todella ajattelevainen morsian, kun säästät kaasosi/ystävsi tuolta vaivalta. Hauskaa ravintolailtaa:)!
t. kaasona monesti ollut