Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niina Espoosta! Kun tulet tänään kotiin niin kurkkaapa tyynysi alle, sieltä löytyy mustat pitsialushousut

Vierailija
14.03.2008 |

Miehesi on jo kauan pettänyt sinua, halusin tehdä siitä nyt lopun.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartteeks mun vai soittaa tutulle ja kertoa, että tämmöistä pyörii täällä? Ja ajatelkaa vähän sen lapsiakin.

Teillä on kyllä kaikilla jääneet lääkkeet ottamatta tänään. Hopi, hopi purkille!

Vierailija
2/7 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimittäin taso äijänsä sivusuhteissa on tuo, niin voi olla että laatua pitää korvata määrällä tämän tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan kissankarvoja. Mieheni asuu sitäpaitsi Turussa, ei tarvitse tulla minun kotiini pettämään :) T. Niina Espoosta

Vierailija
4/7 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on jo kauan pettänyt sinua, halusin tehdä siitä nyt lopun.

En ole Niina Espoosta, enkä epäile mieheni pettävän, mutta kuinka joku nainen voi olla noin vastenmielinen?

Jos itse lähtee pettämiseen mukaan, silloin varmaan kantaa ihan itse ne seuraamukset. Ei silloin olla minään moraalipoliiseina yht´äkkiä petturikaverin puolison suhteen. Se on todella alentuvaa ja vastenmielistä.

Jos joskus joutuisin tilanteeseen, jossa joku horo tulisi jeesustelemaan tuolla tavalla, vetäisin ämmää kunnolla turpaan.

Vierailija
5/7 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä näin toimivia naisia ihan oikeasti on. Tiedän ystäväni tehneen juuri vastaavalla tavalla, koska halusi edistää miehen ja tämän puolison eroa. Oli näet uskonut miehen lässytykset ihan kohta eroamisesta.

Eihän se sitten mihinkään eronnut, ja tää kaverini sai sekä tuon miehen että puolisonsa silmilleen.

Vierailija
6/7 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiesit, että miehelläni on kuppa?

T: Niina

Vierailija
7/7 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petasin sängyn aamulla itse, eipä löydy pöksyjä. Ja ei ollut tuossa ulkoilunkaan aikana ilmestynyt.

T. Niina, Espoo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän