G: Vakuuttaako Kanervan anteeksipyyntö?
Mua ei. Kääntää sen melkeen sellaiseksi, että on itse ollut uhri (" olen niin hyväuskoinen ja auttavainen" ), vaikka ilmiselvää on, että kyseessä on toistuva käytös saman kaavan mukaan: valtaansa vedoten lupaa naisille hyötyä, minkä jälkeen aloittaa sukupuolisen häirinnän merkit täyttävän yhteydenpidon.
Suorastaan oksettavaa luettavaa se " anteeksipyyntö" !
Ja miten muka kokoouksessa asia on otettu vakavasti (kuten Katainen nyt vakuuttelee), Katainenhan toistuvasti kuittasi asian tyyliin " Ike on iso mies jo ja osaa hoitaa itse asiansa" .
Kommentit (5)
Too little, too late. Kanerva on hoitanut tämän kohun aivan äärimmäisen huonosti. Ensin valehdellaan, sitten laitetaan syytä muitten niskoille (olen sinisilmäinen ja vain työasia blaa blaa just joo).
" Kokoomuksen puheenjohtaja valtiovarainministeri Jyrki Katainen arvosteli Kanervaa tiedotustilaisuudessa erittäin voimakkaasti: ¿Minä toivon, että ministeri Kanerva säästäisi itseään ja lähipiiriään yksityiselämänsä koukeroilta. Se olisi kaikille helpompaa.¿ "
Mitä " erittäin voimakasta arvostelua" tuollainen muka on??!!
Toisaalta pisteitä ei heru lainkaan Johanna Tukiaiselle.. on mielestäni jotenkin yhtä vastenmielinen kuin Susan Kuronen Ruusunen..
Ei mene kauaa, kun on uudestaan törttöillyt.