Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on " repäisevintä" mitä olet ikinä tehnyt? Hullua, erikoista tms.(ev)

Vierailija
14.03.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä kauheen repäsevä tyyppi.

Joskus nuorempana olin ihastunut ja kiimoissani erääseen nuoreen mieheen, pienellä paikkakunnalla. Piti lukea tentteihin mutta en voinut keskittyä. Marssin tuon miehen työpaikalle, oli myyjänä jossain kaupassa, ja sen työkavereiden kuullen sanoin, että sen takia en pysty keskittymään opiskeluihin, ja että kertoo mulle että on joko a) varattu, b) homo tai c) ei-kiinnostunut-minusta, niin että voin keskittyä. Muussa tapauksessa voisi sitten toimia asian eteen.

siinä se sitten kiemurteli, ei siitä mitään järkevää saanut irti, mutta itse sain keskittymiskyvyn takaisin. Taidettiin me sitten joskus myöhemmin jotain suhinoidakin.

Vierailija
2/7 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdin vakituisesta työstä aivan tyhjän päälle, eikä ole kaduttanut vaikka vakituisia töitä ei ole löytynytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähtenyt vuodeksi kiertämään itämaita lapsen kanssa.

Vierailija
4/7 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista halusinkin kuulla. Mihin menit, miten, missä asustelit, miten rahat riitti...

ap

Vierailija
5/7 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tällaista halusinkin kuulla. Mihin menit, miten, missä asustelit, miten rahat riitti...

ap

Vierailija
6/7 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä työtä, mistä asunto, mistä kalusteet/tavarat? Miten paluu sujui?

Vierailija
7/7 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole mitään ihan kamalan repäisevää tehnyt mutta viimeksi hiihtolomalla päätin jo etukäteen tämän:

Olimme Itävallassa isossa alppikohteessa ja hyppäsin laskuvarjon kanssa korkealta rinteeltä alas alppikylään.

Matka alas kesti noin 12 minuuttia ja maisemat oli huimat! Kallista oli.

Suosittelen, itellänikin on korkean paikan kammo- tää oli hyvää siedätyshoitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan