Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poison Ivy ilmoittautuu kuumeilijaksi(ko?) :)

14.03.2008 |

Huomenta siskot!

Päätin nyt vihdoin ja viimein tänne itseni änkeä vaikka en ole ihan varma olenko vauvakuumeilija vai en :) Rupeis olemaan vauvalle hyvä aika ja salaa siitä usein haaveilen vaikka pelottaa kyllä samalla pirusti. Mitään kiireitä ei sinällään ole, mutta nyt on ruvennut mietityttämään pari juttua..

Lopetin pillereiden syönnin n. viisi vuotta sitten..aluksi vähän välteltiin tiettyjä kiertopäiviä ja käytettiin kortsua. Ei kuitenkaan niin hirveän orjallisesti koska ollaan oltu jo kauan sitä mieltä, että vauva saa tulla jos on tullakseen. Tulin raskaaksi " vahingossa" reilu kaksi vuotta sitten, mutta raskaus päättyi itsestään jo viikolla 8.

Nyt ollaan neljä(?) kuukautta oikein tähdätty noihin oletettuihin ovulaatiopäiviin, mutta mitään ei tapahdu. Olenkin nyt huolissani siitä, että voinkohan edes saada lapsia. Viime kierrosta testasin ovistikuilla enkä saanut kertaakaan edes kalpeaa haamua tikkuun. Testasin muistaakseni 10 tikkua, joten varmaan olis pitänyt riittää vaikka olisin aloittanutkin hieman liian aikaisin. Tästä kierrosta testaan vielä, nyt kiertopäivä 15 ja eilen sain tooooosi haalean toisen viivan tikkuun. Pelkään etten ovuloi ollenkaan, mutta täytyy nyt odotella jos ovulaatio oliskin paljon myöhemmin kuin oon olettanut. Eilen maisemissa oikein kunnon ovislimat *Gross!*...mitäs toi nyt sit tarkotti..onko ovulaatio siis vasta tulossa?

Oon vielä ihan uuno näiden juttujen kanssa, mutta olisin kiitollinen jos joku ottais osaa näihin mun pähkäilyihin :)

Hyvää työpäivää!

Poison Ivy

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla