Lähettääköhän Keltainen Kettu haalarin maksikirjeenä vai postista noudettavana pakettina?
Kommentit (10)
Mutta halusin jonkun tummemman värin. Saa nähdä, millainen tuo väri sitten luonnossa, kun näyttää joka kuvassa ihan erilaiselta :-).
erittäin tummanharmaa - oikein kaunis ja varmasti kiitollinen kuraa ym. ajatellen.
Ei tuo isompi olisi tarvinnut edes, mutta en voinut vastustaa :o)
Ainakin Seimishopista kun yhden puvun tilaa, niin automaattinen laskuri antaa postimaksuksi 3,9e eli maksikirje. Luulis saman olevan Keltaisesta ketusta. Kai halvimman mukaan postittaa, kun itse maksaa kerran postaritkin...
Mulla tänään vapaapäivä, ja toivon suorastaan että tulisi maksikirjeenä, kun kerrankin täällä kotona arkipäivänä olen :-). En kyllä jaksa uskoa, että haalari niin kevyt olisi, että 3,90e maksikirjeenä tulisi, sen painavammankin (6,10e?) kanssa tiukkaa tekee.
Ääh, se posti jo tulikin. Ei tullut tänään, vaikka kuulemma eilen postittavat, että taitaa postipakettina tulla.
tuo 3v kokoinen haalari ilman pussia :o)
Kun ne on aina ollut edullisinta lähettää pakettina :-D. Toki voihan nuo firmat lähettää kakkospostinakin noita, tiedä sitten.
Mä oon aina saanut Keltaiselta ketulta sen postin lähetystunnuksen s-postiin silloin kun on lähettänyt pakettina. Voihan se tosin olla, että niillä on nyt niin paljon postitettavaa ettei oo ehtinyt koodeja lähettää...
Saako kysyä, että mitä kokoa olette tilanneet ja minkä pituiselle? Tuossa niitä mittoja katselin (ihan kuin meillä haalari tarvittaisiin, mutta toki voisin ottaa seuraavaa kokoa), niin huomasin että esim. 86 Jonathan on ihan samaa kokoluokkaa kuin 92 Terre. Tuntuu hurjalta tuo pieni mitoitus. Ilmeisesti siis jos Ticket on kokoa suurempaa, niin Terre on kokoa pienempää?
Tuolle meidän reilu 2-vuotiaalle otin koon 3 eikä siinä liiemmälti kasvunvaraa ole niska-haara pituudessa (pituutta hänellä ehkä hieman päälle 90cm). Hänelle on myös 92 Ticketin Uffo, suurinpiirtein samalta näyttivät päällä.
Pienemmälle eli 8kk ja tasan 70cm kuopukselle päädyin lopulta kokoon 12kk. Ensin oli mittojen perusteella sovituksessa koko 18kk, mutta se näytti niin isolta päällä, että arvelin tuon pienmmän olevan kevättä ajatellen parempi. Se ei kyllä ehkä enää syksyllä mene..
mutta mielenkiinnosta kyselen, että tilasitko VDT:n ja minkä värisen? Meille tuli molemmille pojille Antracite :o)