pikagallup: kelpaisko tälläinen mies ?
- pitkä ja komea.
- tekee aika harvakseltaan kotitöitä, mutta siivoaa jälkensä ja vie
roskat ulos, imuroi ja silittää itse omat vaatteensa.
- tienaa 2000¿ /kk.
- pitää lapsista.
- on yhteiskunnallisesti aktiivinen ja valveunut. Harrastaa järjestötoimintaa ja on luottamustoimissa.
- potkii palloa ja pyöräilee.
- herkkä ja rehellinen.
- on kiinnostunut uskonnoista ja eri kultuureista.
- on pikkusen äitinkulta. Äiti on kyllä ihana hänellä.
- ei käytä juuri ollenkaan alkoa eikä halua että sinäkään käytät.
- sängyssä ei mitenkään kummonen, hellä kylläkin.
Kommentit (11)
Haluan miehen tienaavan yhtä hyvin kuin minä, jotta voimme nauttia taloudellisestikin elämästä. En jaksA kituuttaa.
Toivottavasti löytää arvoisensa naisen. Minä en luultavasti ansaitsi... :(
mutta:
ei kummonen sängyssä on musta tosi paha juttu. äitiläheisyys siihen lisättynä, niin vaikuttaa lapaselta. kaikesta muusta tykkäsin tosi paljon. palkka jää omaan varjoonsa noiden rinnalla
olen oikeesti siis tosi surkee ja meidän palkoillakin me tullaan ihan hyvin toimeen.
Totta on että hän on erittäin hyvä ellei täydellinen mies, olen tosi tyytyväinen enkä aio antaa kelleen kuhan tässä kyselin.
ap.
vaikea valinta.
- pitää lapsista, se on hyvä
- alkoholinkäyttö myös suuri plussa
- se, että on äitinkulta ja palkka ei ole hyvä pistää miettimään ruinaako rahaa äidiltä/lainaileeko tms.
- sänkyhommat vähän mietityttää...
- se myös harmittaa, jos häneltä menee liikaa aikaa harrastuksiin ja järjestötoimintaan
Eli taitaa kuitenkin mennä miinuksen puolelle, mutta ehkä tuollaisen kanssa pärjäisi. Riippuu siitä viihtyykö kotona.
Viihtyy hyvin kotona ja on minulla omatkin harrastukset, eikä olla aina kuin paita ja peppu.
ap.
... yli-ihmisiä meidän av-mammojen kenenkään miehet muka ovat?
Tuohan kuulostaa keskivertoa paremmalta tapaukselta.
Mammat uskottelee että heidän miehensä on jotain seksihirmuja.
Jos olette, olette myös erinomaista anoppiainesta, heheh... (=mustasukkaisia myös oman pojan morsiamille)
tuo ettei halua naisenkaan käyttävän alkoa. Kuulostaa kontrollifriikiltä. Ja jos liittyy uskontoon, niin ei kiitos!
jos on uskonnollinen, äitin poika ja huono sängyssä.
Muuten kyllä kuullostaa mukavalta