Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä huomasitte, että iho alkaa veltostua?

Vierailija
13.03.2008 |

Mä olen nyt 28, ja tuntuu, että iho on veltompi, harmaa, mustat silmänaluset loistaa ja muutenkin piirteet ovet laskeutuneet hieman. Nytkö se siis alkaa se vanheneminen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin silloin sain ekan lapsen ja univelassa eläminen alkoi

Vierailija
2/10 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa siis se kaulan alueen ihonhoito ja lihasjumppa, hyvät siskot!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 35 ja parin vuoden aikana on alkanut ilmaantua pientä ryppyä suun ja silmien ympärille. ja alkaa huomata, mihin ne vanhuusjuonteet tulevat.

Vierailija
4/10 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ekat rypyt selkeästi silmien alla. Ikää kohta 48v. Ilmeisen hyvät geenit:)

Vierailija
5/10 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin muutokset ovat hyvin pieniä ja minua luullaan usein alle 30 vuotiaaksi. Siskoni on 31 v ja häntä pidetään meistä vanhempana. Hän ei olekaan kosteuttanut ihoaan voiteilla ym hoidoilla ja on ryppyisempi ja huonoihoisempi kuin minä. Hänellä ei ole lapsia. Minulla taas on lapsia, mutta yövalvomiset ovat pysyneet kohtuudessa. Olen onnellinen, että lapset on jo saatu. Jos keho alkaakin tästä pikkuhiljaa rapistumaan, niin ehdin pitämään kuntoani paremmin yllä, kun ei ole vauvaa kainalossa.

Vierailija
6/10 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selkeää: harmaa, mustat silmänaluset. Vielä raskaana ollessa rusottava kuin ruusu.

Vierailija
7/10 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti olen huomannut, että iho alkaa veltostua - sivukuvissa poskien ja leuan linja on jotenkin pehmentynyt tai valahtanut. Väsyneenä silmäpussit ja tummat silmänaluset näkyvät ihan eri tavalla kuin ennen.

Yleensä minua luullaan paljon ikäistäni nuoremmaksi ja omankin arvioni mukaan ainakin iho näyttää nuoremmalata kuin monella ystävällä. Mutta silti, kyllä vanhenemisen merkit alkavat näkyä. Ikää on nyt 32 vuotta ja huonoa unta takana 6 vuotta.

Vierailija
8/10 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut tosi hyväihoinen, ja vieläkin ihon kunto on ihan ok, mutta huomaan että nenänpielistä alas suunpieliin menevät juonteet syvenevät ja posket alkaa roikkua : ( Naururypyt silmien ympärillä ei niinkään häiritse.

Vierailija
9/10 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tummat silmänaluset alkoivat näkymään.

Vierailija
10/10 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppisenä. Etenkin valokuvista tajuan ikääntyneeni. Argh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä