Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva juttu, joudun ultraan raskausongelmien takia, eikä mies suostunut tulemaan mukaan.. Työkiireitä.

Vierailija
13.03.2008 |

Ennenaikaisen synnytyksen vaara, mutta hänellä menee bisnes edelle.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole tärkeintä kun juosta mukana joka ikisellä lääkärikäynnillä?

Vierailija
2/23 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä harmitti vain se, ettei pääse näkemään sukupuolta...

Ja tässä vaiheessa ei ole kamalasta tarjokkaita, tuo sille joka käski vaihtamaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tähän saakka ollut maailman osallistuvin mies, jolla perhe menee kaiken edelle, ja sitten hups - tulikin sammakko.

Vierailija
4/23 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työstressi vaan painaa niin pirusti, ja oli juuri pitkään sairaan lapsen kanssa kotona, vaikka firma kaatumassa. Nyt ei kuulemma voi olla enää tuntiakaan pois.

ap

Vierailija
5/23 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes odottanut sitä ja silti hän on pirun hyvä isä!

En itsekään voi olla pois töistä kuin erittäin painavin perustein. Omat potilaat jouduttaisiin perumaan ja siirtämään ja taas valitettaisiin pitkistä jonotus ajoista terveydenhuoltoon. Kaikkia töitä, kun ei voi vain siirtää huomiseen tuosta vaan.

Vierailija
6/23 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli lähdössä perjantai aamusta viikonloppu reissuun pohjoiseen 450km päähän. Siis hupilomaa vanhempiensa luo. Mä torstaina kävin neuvolassa 1cm auki paikat, ja supisteli koko to-pe yön. Aamulla kun mies oli lähdössä sanoin vielä, että tämä sattaa kyllä syntyä tänään. Lähti kuitenkin, sano vaan, että pääseehän sieltä takas jos sikseen tulee. Niin pääsihän se joo, ajo tuhatta ja sataa ja ennätti viimeiselle minuutille ennen kuin vauva syntyi... Meillä ei vauva tullut noin aikaisin, mutta etuajassa kuitenkin.

Vierailija
7/23 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänen on helppo uppoutua työhön.

tsemppiä sulle toivottavasti tulokset on hyviä!

Vierailija
8/23 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos monille muillekin. Oikeasti mies ei varmasti usko olevan mitään hätää, minä kun tuppaan olemaan vähän hysteerinen ämmä välillä. Mutta nuo huono isä -jutut kyllä ärsyttävät...

ap

Vierailija
9/23 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet menossa ultraan et synnyttämään!

Eiköhän sillä miehesi firmalla ol tarkoitus kuitenkin maksaa teidän toimeentuloa?

Vierailija
10/23 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tule mukaan ultraan?

Etö osaa/ uskalla mennä sinne yksin vai missä vika?

Ei ultrassa tai neuvolassa mukanaolo ole mikään hyvän isyyden merkki (kuten täällä jotkut tuntuvat kuvittelevan).

Vierailija
11/23 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sun miehen tarvii tehdä töitäkin. Ei mun mies ole koskaan ollut mukana ultrissa. En kyllä käsitä mihin mä olisin sitä siellä tarvinnut.

synnytykseen kyllä lähti mielellään mukaan. sanoi aina että ilmota sitten ajoissa jos vähänkään tuntuu siltä niin kerkee valmistautua kotiin lähtöön töistä.

Ihan hyvä mies mulla ja osallistuu koko perhee arkeen. Tekee kotihommia siinä missä minäkin.

Vierailija
12/23 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mustakin tuollaisessa tilanteessa olisi järkevämpää että mies yrittää pitää sen perheen toimeentulon pystyssä.

Vierailija
13/23 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hän synnytykseen kuitenkin mukaan tule, ultrassa pärjäät taatusti yksinkin.

Ja koska mies kerran on juuri ollut pois töistä lapsen sairastelun vuoksi, on ihan ymmärrettävää ettei heti taas voi olla pois.

Vierailija
14/23 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pahin tapahtuu, pitää mua kädestä.

Ehkäpä olen hölmö, mutta musta se menee tienestien edelle prioriteeteissä..

ap

Vierailija
15/23 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en minäkään ymmärrä sinua. Itsellä kaksi vaikeaa raskautta takana ja yksin olen suurimmassa osassa ultria käynyt. Vaikka jo rv 20 ovat ongelmat alkaneet ja sitten on vain sinnitelty mahdollisimman pitkälle.

Ja pirun hyvä isä on lapsilleen. Ja jos yhtään ultrassa näkyi että nyt on jotain hätänä niin mies kyllä pääsi tulemaan paikalle hyvinkin nopeasti.

Se että minä kävin ultrassa, lähinnä tarkistuttamassa asioita ei tarkoittanu sitä että mies olisi voinut jättää työt tuosta vaan. Tai välillä hänen piti ihan olla esikoisen kanssa silloin.

Miksi olet menossa ultraan? Jos joku pikkujuttu ja menet lähinnä varmistamaan niin ymmärrän kyllä miestäsi.

Sitten voisinkin olla puolellasi jos kyseessä on oikeasti että rv 22 ja lapsivedet menneet ja supistelee. Eli hyvinkin selkeä merkki että kaikki ei olisi kunnossa ja vauva syntyisi ennenaikaisena

Vierailija
16/23 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on, ettei kohtu paljoa supistuksia kestä. ap

Vierailija
17/23 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai luuletko synnyttäväsi syöksynä siihen ultrauspöydälle?

Kännykät on keksitty, ja jos jotain on vialla niin soita mies paikalle.

Vierailija:

No jos pahin tapahtuu, pitää mua kädestä.

Ehkäpä olen hölmö, mutta musta se menee tienestien edelle prioriteeteissä..

ap

Vierailija
18/23 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai luuletko synnyttäväsi syöksynä siihen ultrauspöydälle?

Kännykät on keksitty, ja jos jotain on vialla niin soita mies paikalle.

Vierailija
19/23 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi vähän hankala tilanne.

Mutta harjoitussupistuksiahan revennytkin kohtu kestää. Tai siis jos on saanut luvan tehdä lapsia niin pitäisi kestää harjoitus suppareita.

Ja jos sulla supistelisi ihan tosissaan niin makaisin jo sairaalassa.

Ne luultavasti vain tarkistaa. Määrävät korkeintaan vuodelepoon kotiin tai sairaalaan ja mahdollisesti saat supistuksen esto lääkityksen.

Joten tuskin siellä ultrassa mitään sen suurempaa tapahtuu. ja jos jotain onkin selvästi vialla niin nopeastihan se mies paikalle saadaan.

Vierailija
20/23 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi sitten vauvan synnyttyä ehkä helpommin olla teidän tukena. Etenkin jos se syntyy keskosena, elämä voi olla tosi raskasta pitkäänkin - siihen verrattuna se että käyt parissa ultrassa yksin on vielä pientä.

nimim. Been there...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme