Tuleeko teille aikuisille ihmisille koskaan tunnetta, että ois kiva käpertyä
vaan aamulla peiton alle tai jonkun kainaloon, ja toivoa, että joku muu ottais vastuun kaikesta hetkeksi ja hoitais kaikki?
Kommentit (4)
Välillä on vaan niiiiin väsyyyyy kun ei ole nukkunut kunnolla moneen päivään.. tosin turha valittaa, kun itse aiheutan, kun valvon ja valvon vaikka lapset nukkuvatkin hyvin yönsä..
Aamulla käpertyisin vain tiukemmin peiton alle samalla, kun kuulisin muiden liikuskelevan jo aamutouhuissa. Nukkuisin makeasti. Heräisin rauhassa ja levänneenä, venyttelisin ja köllöttelisin. Tepsuttelisin pyjamassa ja villasukissa aamiaiselle, valmiiksi tehtyjä hyviä voileipiä ja lämmintä kaakota, kanelipulla vielä lopuksi. Sen jälkeen käpertyisin sohvankulmaan torkkupeiton alle, lukisin hyvää naistenlehteä tai katselisin kivaa tv-ohjelmaa. Mies tai äiti tai lapsi tai kaikki hyysäisivät ja pitäisivät hyvänä. Ja lähtisivät muutamaksi tunniksi käymään jossain. Jättäisivät minut nauttimaan levosta ja rauhasta, vain suklaalevy seuranani.
*blim* heräsin.
huoks. jatkanpa töitä.
TAI
*blim* heräsin.
Lapset huutaa, kun toinen rikkonut toisen legotornin ja lyönyt toista, joka raapaissut toista, joka tönäissyt toista...
Vierailija:
Aamulla käpertyisin vain tiukemmin peiton alle samalla, kun kuulisin muiden liikuskelevan jo aamutouhuissa. Nukkuisin makeasti. Heräisin rauhassa ja levänneenä, venyttelisin ja köllöttelisin. Tepsuttelisin pyjamassa ja villasukissa aamiaiselle, valmiiksi tehtyjä hyviä voileipiä ja lämmintä kaakota, kanelipulla vielä lopuksi. Sen jälkeen käpertyisin sohvankulmaan torkkupeiton alle, lukisin hyvää naistenlehteä tai katselisin kivaa tv-ohjelmaa. Mies tai äiti tai lapsi tai kaikki hyysäisivät ja pitäisivät hyvänä. Ja lähtisivät muutamaksi tunniksi käymään jossain. Jättäisivät minut nauttimaan levosta ja rauhasta, vain suklaalevy seuranani.*blim* heräsin.
huoks. jatkanpa töitä.
Ja oon kateellinen miehelleni joka sitä aina joskus tekee - esim sairastuessaan. Asettuu vaan peiton alle sairastamaan ja kyllä joku (minä, äitinsä, lastenhoitaja...) hoitaa kaikki arkirutiinit.
Ei onnistu multa.