Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun esittelin mieheni opettajalleni, yhdessä tilaisuudessa missä ope sattu olemaan paikalla

Vierailija
13.03.2008 |

hän on siitä asti aian hymyillyt oudosti ja katsoo minua pitkään.. miksiköhän? ihan kuin haluaisi kysyä jotain, hän ei koskaan kysy mitään miehestäni vaikka he juttelivat pitkään..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä idioottialoituksia riittää!!

Vierailija
2/13 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on kyllä komea ja heillä oli kyllä yhteisen mielenkiinnon kohteet, mutta silti, ei mieheni ole sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajasi on miehesi biologinen äiti joka on aikoinaan antanut poikavauvansa adoptoitavaksi. Olet siis tavallaan hänen miniänsä, mutta hänellä ei ole lupa paljastaa asiaa.

Vierailija
4/13 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ope ajattelee että hän on liian komee mulle kun mä olen tällänen tavallinen, hoikka ja huolehdin ulkonäöstäni mutta mieheni on siis superkomea.

ap.

Vierailija
5/13 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sellaista ole opettajilta odottanut.

Vierailija
6/13 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jotain puhunut. Mutta jos sanon jotain miehestäni jotain, hän ei kommentoi vaan katsoo vaan hymyillen.. näin käy aina. Muutoin hän kyllä juttelee minulle iloisesti kaikanlaista.

ap.

Vierailija
7/13 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pettää sinua tms

Vierailija
8/13 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on jotain puhunut. Mutta jos sanon jotain miehestäni jotain, hän ei kommentoi vaan katsoo vaan hymyillen.. näin käy aina. Muutoin hän kyllä juttelee minulle iloisesti kaikanlaista.

ap.

esim. muuta kuin " no, sehän on kiva" .

Vierailija
9/13 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi esittelin heidät. hän ei todellakaan " tiedä" miehestäni mitään kun ei ollut koskaan aimmemmin edes tavannut ja mieheni sattuu olemaan kyllä uskollista typpiä, ehdottomasti.

ap.

Vierailija
10/13 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/13 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteensä kullakin.

Vierailija
12/13 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelee, miksi esittelit heidät toisilleen, ja toisekseen, oletteko jossain vammaisten oppilaitoksessa, vai mikä ihme juttu tämä on??

miksi opettajan pitäisi olla kiinnostunut sinun henk koht asioista, esim miehestäsi? hymyilee varmaan oudosti, kun nauraa sinulle siitä, että yleensä esittelit heidät toisilleen ja tulee juttu mieleen, aina kun puhut siitä.. :D

Vierailija
13/13 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä kuinka näissä ketjuissa tulee aina esille ihmisten raadollisuus ja kehittymättömyys, ajatella että tälläsillä on lapsiakin vielä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä