Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on sairaanhoitaja. Tulenko aina epäilemään hänen uskollisuuttaan?

Vierailija
12.03.2008 |

Ainakin tällä hetkellä kalvaa kovasti se, että hän työskentelee pääasiassa naisten kanssa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et edistäjä.

Vierailija
2/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin puolivoittoa sekin, kun ei tarvitse sentään sitä epäillä!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin miesvaltaisilla työpaikoillakin.

Vierailija
4/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk mikä aloitus ap sinulta!!!!

Vierailija
5/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eiköhän sillä oo töissä muuta puuhaa ja kiirettä ku naishoitsuja tiirailla.

Vierailija
6/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hieno ammatti miehelläni ja arvostan jokaista mieshoitajaa, mutta tunnen myös noita keikailija-hoitsutyttöjä, jotka varmasti haluavat panna kaikkensa peliin komean mieheni kanssa työskennellessään.

Vierailija
7/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naismaisia, " nilkinomaisia" , laihoja-luikureita, huono palkkaisia, paskat työajat....tuskin kauheasti kiinnostaa. Eri asia, jos miehesi olisi lääkäri, silloin varmasti olisi hoitsjuen hoidossa, jos vain itse haluaisi.

Vierailija
8/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa 4 vuotta ja hän valmistui alalle vasta hiljattain.

Ja siksi aloitin, kun kuvittelin, että täällä joku toinenkin hoitajan vaimo.

ap

Vierailija
9/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshoitajilla paremmat palkat kuin naishoitajilla. Niin se on, vaikkei sitä ääneen sanota. Ja meillä töissä miehet eivät tosiaan mitään luikureita vaan kunnon kokoisia karskeja miehiä.

mielenterveyhoitaja

Vierailija
10/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinään töissä autiolla saarella. Mustasukkaisuus on itsetunto-ongelma.

Vierailija
11/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on niin paljon hommia ettei ne ehdi siellä riiustelemaan.

Vierailija
12/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää mennä arvostelemaan ja leimaamaan ammatin perusteella. Itse ainakin vanhana mummuna toivon, että on mieshoitaja pelaamassa korteilla maijaa mun kanssa eikä niitä iänikuisia hoitsuämmiä naama norsun******....

Vierailija
13/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en ole aikaisemmin tullut asiaa ajatelleeksi.

Vierailija
14/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 niistä seurustelee naisen kanssa ja yksi vähän omituinen tapaus, mutta sekään ei ilmeisesti homo. Meiän luokkalaiset miehet vastanneet kysymykseen " miksi tällä alalla" :Haluamme saada rahaa mahdollisimman pienellä työllä.

Ja tottahan se on. Pikkusen eri juttu painaa tuolla jossain hiilikaivoksilla kuin lätkiä sitä maijaa mummujen ja pappojen kanssa. Hei siitä saa rahaa!!!

Vierailija
15/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mielestäni hieno ammatti miehelläni ja arvostan jokaista mieshoitajaa, mutta tunnen myös noita keikailija-hoitsutyttöjä, jotka varmasti haluavat panna kaikkensa peliin komean mieheni kanssa työskennellessään.

Itse olen keikkailijahoitsu työyhteisössä, jossa on miehiäkin jnkn verran. Miehet siellä ovat tosi asiallisia, ehkä jotain " myönteisiä vireitä" olen havainnut, mutta siis täysin harmitonta sellaista.

Vierailija
16/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuraportin päätteeksi haukkui vaimoaan ja pyysi neuvoja vanhoilta hoitureilta, että kuinka voi päästä tästä eukosta eroon. Siis tämä toistui valehtelematta joka aamu. Onneksi en ole siellä enää töissä.

Vierailija
17/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minullakin on luottamusongelmia kuten ap:lla

Vierailija
18/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut asiaa uskollisuuden/uskottomuuden kannalta. Miehen kaikki työkaverit ovat naisia, minkäs sille voi.

Vierailija
19/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kakkaroippeita siivotessa ja elvytellessä ei paljoa mietitä kenen kanssa töitä tekee. Tosiasiassa en haluaisi yhtä köyhää miestä kuin itse olen...

Vierailija
20/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tekee niin huonopalkkaisella miehellä? Ja muutenkin musta kaikki miespuoliset hoitajat on omituisia. Siis kuka mies suostuu taluttamaan hoitajia vessaan ja pesemään miesten munia. Sitä se hoitajien työ on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän