Seimissä ver de terren pukuja
ja nyt haluasin tietää onko joku jo näitä nähnyt " livenä" Kumpi on ruskeampi väriltään Olive vai desert ? seimin sivuilla olive näyttää suklaan ruskealta ja desert kaakaon ruskealta mutta jos katsoo esim keltaisen ketun sivuilta niin desert näyttää lähinnä beigeltä ?
Kommentit (15)
Miks mikään suomalainen nettikauppa ei ota noita isompia kokoja myyntiin vai onko niitä edes 7 vuotiaalle???
Tässä musta aika hyvä linkki Oliven väriin:
http://www.funkylittlemonkey.dk/shop/ver-de-terre-59c1.html
On enemmän vihreä kuin ruskea, tota Desertiä en nähnyt.
peuhari:
ja nyt haluasin tietää onko joku jo näitä nähnyt " livenä" Kumpi on ruskeampi väriltään Olive vai desert ? seimin sivuilla olive näyttää suklaan ruskealta ja desert kaakaon ruskealta mutta jos katsoo esim keltaisen ketun sivuilta niin desert näyttää lähinnä beigeltä ?
koko 6 ? ovatko reilua vai naftia mitoitusta ?Onkohan koko 6 sopiva n 110cm pitkälle ? Ovatko miten kestäviä käytössä ? kehukaa/haukkukaa =O)
semmonen ehkä vähän mutaan vivahtava, siis kylmä.
Seimi, muistaakseni olin näkevinäni lastenpuoti Daisy & Donissa kasikokoa.
Mä tarkoitin 2-osaisia pukuja.. Niitäkään en ole nähnyt missään 7vuotiaan koossa :( Ei meillä haalaria enää käytetä! =)
.. jolla haalarit, siis välikausisellaiset. Heh, tajusin kyllä tyhmyyteni, mutta näin meilläpäin :-)
meillä pari vdt:n asua, 2osaisena & haalarina ja mielestäni aika pienehköä mitoitusta. Jos pähkäilee kahden koon välillä niin ottaisin isomman ehdottomasti.
Mä luovutan jo noiden kevätvaatteiden osalta. Kulkekoon tyttö takapuoli paljaana ;) =D
hannahto:
.. jolla haalarit, siis välikausisellaiset. Heh, tajusin kyllä tyhmyyteni, mutta näin meilläpäin :-)
eikä ulos saa tulla ilman kevätvaatetusta! onnistuiskohan..? ;)
Äidille ei sananvaltaa, eihän äiti niitä vaatteita käytä =)
Eilen käytiin keskustassa katselemassa kesävaatteita. Voi jee, sitä soutamista ja huopaamista! Ei tuo tyttökään osaa mitään päättää!! Sovitti yhtä ja toista ja kolmatta ja neljättä, mutta ei tiennyt mitä olisi halunnut. 3 tunnin kaupunkireissun tulos oli 5 euron farkkulätsä lindexiltä! Mistäköhän tuo tyttökin on perinyt luonteensa?! ;) =D
Mä taidan teille vaatefriikeille lähettää rahaa sekä mittoja ja te saatte postittaa mulle jonkun takin ja housut ;)
Sama tuon antrasiitin osalta.. Millainenkohan se on luonnossa?